mandag 28. september 2009

For mye på en gang

Den siste uka har vært travel. Det å male spisestua var ikke bare bare, har så lite hus, så har ingen rom jeg kan bruke til diverse. Derfor må jeg jobbe i stua eller uthuset som trekker og er super rotete, vel og merke mannens sitt territorium. Itillegg til unger som flyr rundt mine bein har jeg så mange andre prosjekter på gang eller i hodet som skulle vært ferdig. Men nå ikveld ble jeg endelig ferdig med spisestua, etter å ha måtte krype til korset og ta stolene enda ett strøk. Nå skal alt bare herdes, så får jeg mitt arbeidsbord tilbake, og ja jeg må arbeide på spisebordet mitt. Litt kjedelig å rydde for hver gang, men.. Her er noen av mine små prosjekter.

Dette er noen gammle vegglamper etter mormor, de skal bli hvite.

Denne fikk vi til vårt bryllup, og er fin, men liker ikke fargen. Så ja kjære mine tanter, den blir og hvit.
Ellers har jeg ett maleri til min bror som må bli ferdig, kommer bilde etterhvert. Sying og hekling står og på programmet. Selvfølgelig fikk jeg det og for meg å male skapet i spisestua, men det får vente litt tror jeg. Skjønner ikke hvordan dere damer har så mye overskudd til alt dere får unna, blir misunnelig. Men håper å komme sterkt tilbake, bare bordet herder.
Ha en fin fin uke alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Hei du!
    Jeg har ikke overskudd til alt sammen... :)Men jeg prøver så godt jeg kan da.

    Tingene blir fine hvite! Håper du får en fin uke du med.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Skjønner akkurat hva du mener!! *S*

    Gleder meg til å se spisestua..
    klem

    SvarSlett