fredag 25. september 2009

Helg, tid for prosjekter

Dagene flyr altfor fort, rekker ikke over alt enn så gjerne sku gjort. Har så mange planer i mitt hodet, men så lenge spisestua er under rehabilitering, er der ikke mye å få gjort. Har ikke så stort hus, så male arbeidet tar over den lille arbeidsplassen jeg har. Og med 2 små prinssesser er der ikke like lett å gjøre arbeid i samme rom. Men nå er den her, helgen som jeg alltid lengter etter. Er så mye lettere å få unna ting når man er to.

Her er noen av de gamle tingene jeg har omgjort litt på, disse har jeg krakilert. Vanskelig å ha ett innlegg uten non bilder.
En gammel kjøkken krakk, eller to. (Knaggrekken på kjøkkenkroken min er et nydelig produkt fra Jeanne dàrc Living)

Og en gammel liten benk som oldemor hadde på kjøkkenet sitt.


Ønsker dere alle en kjempe fin helg.


11 kommentarer:

  1. Å så masse fint du har, både møblar og anna. Koseleg samansett...Kjenner veldig godt til den problemstilling med prosjekt "i hovudet" som ikkje tida strekk til, iallefall ikkje så fort som ein skulle ønske... God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Åååå her var det jammen mange koselige ting! Så flott du har det-liker stilen din:o) Også i mitt hode er det alltid mange bilder og ideer om ting jeg vil gjøre! Det er bare så vanskelig å få tiden til å strekke til!
    Ønsker deg en strålende helg:
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  3. Såå koseig kjøkkenkrork dere har, og den benken var jo bare nydelig! Gøy med ting en har arvet av de gamle:)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. God morgen!
    For en herlig blogg du har! Her skal jeg følge med flittig.
    Jeg har et spørsmaål også jeg. :) Hvordan får du til den krakileringen? Det er så fint!
    Ha en fin dag!
    Klem Anine

    SvarSlett
  5. Hei, og god helg!
    Jeg likte kjempe godt bordet ditt jeg! Nydelig, gammelt med dreide bein! Fytti, de kunne lage møbler før altså...

    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  6. Hei tutta :)) Så fint du har det hjemme . ( ingen bombe det da ;))
    Den enken var bare nydelig !! God helg , klem A

    SvarSlett
  7. Sitte her og gjesper allerede så maling i natt blir det vel ikke noe av...*S*

    Lekker krok du har der.. og nydelig krakk!!

    kos deg ..
    klem

    SvarSlett
  8. Hei igjen! Her var jeg jo tidligere i dag. Koselig det ;O)

    Lappeteppet mitt har jeg laget selv. Heklet mormorlapper og strikket noen for at jeg ikke skulle gå lei underveis. Laget av restegarn - som i gamle dager. Bare at jeg har holdt meg til hvite, beige, gråe og brune toner.

    Ha en fin søndag!
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  9. Lykke til med heklingen!
    Og husk å kose deg med lappene underveis. Det kommer jo til å ta tid hvis man skal lage et helt teppe. "Qluet" er å kose seg underveis!!!

    Smil fra meg ;O) Liv

    SvarSlett
  10. Så flotte møbler, og bilder, ikke minst! Jeg elsker slike gamle møbler med sjel. Har mange av dem selv også. Herlige krakker og bord. :)

    SvarSlett
  11. Så nydelig den benken er! Heldig som har slikt som faktisk er arvet, og ikke kjøpt på antikvitetsbutikk! ;-)

    Ha en fin søndag! :-)

    SvarSlett