søndag 27. september 2009

Litt mere drivved


Som sagt har jeg litt sansen for drivved og gamle materialer som kan brukes til noe. Denne skal bli til noe.

Så på lørdag dro jeg på litt shopping, og fant disse søte knottene.


Og vips, så ble denne fine knaggrekken til, den skal få sin plass på soverommet etterhvert. Den gammle var fæl, så jeg sparer dere får bilde. (Fikk ikke snudd bilde.)



Ellers har jeg malt mitt siste strøk på spisestuen idag, forhåpentligvis. Nå skal den bare stå å herde ei uke, har egentlig ikke tålmodighet til det, men min mann holder meg heldigvis i ørene. Resten av kvelden skal jeg bruke på å lage ett maleri til min kjære bror.
Ha en fortreffelig søndagskveld alle sammen.

10 kommentarer:

  1. Tøff den ble!
    Hadde vært interessant å sett maleriene dine, de må du blogge om!
    Ha en fin kveld!
    Klem, Lille Lavendel:O)

    SvarSlett
  2. Kjempetøff!! Så kreativt og spennende! Likte den veldig godt. Liker også bruken av drivved. Håper vi får se maleriet også!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så tøft! Koselig blogg du har. Forresten tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar! Når det gjelder stempler med tekst, har jeg slitt litt med å finne de med den gammeldagse skriften. Har bestilt noen fra Papirloftet for en stund siden, samt på Unik Hobby på Hamar ( de har også nettbutikk). Sjablongene jeg har brukt på boksene, har jeg funnet på Panduro Hobby. Ser at flere nettbutikker på papirhobby, nå selger sjablonger i tillegg. Tim Holtz har også noen tøffe sjablonger (Masks). Søk ham opp på Youtube-tror nok at du liker stilen hans- Han kombinerer det røffe og det fine i sine produkter. Har også egen blogg-har linket ham opp hos meg:o)Se under Produkts,Idea-ology og Masks. Disse får du ofte kjøpt i Papirhobby-butikker. Mange av disse produktene kan brukes når en maler bilder, såvel som når en scrapper/lager kort.
    Lykke til,da:o)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Koselig knaggrekke så tøfft å blande drivved og porselensknotter.
    Du må ha en god uke.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  6. Så kul den knaggrekka blei, så moro en idé. Det blei kjempe stilig!!
    Kjempe koselig blogg du har også, er første gang jeg er innom, men kommer helt sikkert tilbake igjen :)

    SvarSlett
  7. den ble jo bare kjempe bra! og så koslig blogg du har.

    takk for hyggelig kommentar hos meg og at du la deg til som følger:) lagt meg til som følger hos deg og, for her var det så mye fint!

    ha en fortsatt fin mandagskveld

    klemmer fra karianne

    SvarSlett
  8. Hei. Flott blogg. Om du liker drivved er du invitert til et besøk på min side. Har masse drivved produkter og ideer :) Klem Svunnen tid

    SvarSlett