torsdag 24. september 2009

Morgen stund

God morgen alle sammen. Her på sørlandet er det en herlig dag med sol, litt vind, men kan jo ikke få i pose og sekk alltid.Vært ute på trappen og sittet i solen non minutter og sett på rosene mine, ett lite minne om sommeren. Ett strøk maling er unna gjort, men minsten var ikke helt enig.






Ellers idag skal det males mye mer, men først skal jeg til byen en tur. Gjett om jeg skal ha det nye magasinet til Jeanne dàrc Living, gleder meg.
Ha en fortreffelig dag alle sammen.

4 kommentarer:

  1. Nydelege blomar! Ha ein kjempeflott dag:)
    Eg kosar meg her på bloggen din:)
    Helsing Anne i www.anneskaar.com:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggeleg kommentar på bloggen min:)
    So heldig du har vore som har fått/kjøpt so mange fine ting! Kjøkkenbordet ditt blei skikkelig lekkert!!

    Anita

    SvarSlett
  3. Så mye fint hos deg! Den hylla du har laget av drivved falt jeg for. Så flotte hylleknekter også.

    SvarSlett
  4. lekkert å hvile øyene på. Roser må en ha. Har kost meg med bloggen din litt ned siden her nå. Den karaffelen din du. Kjære min så vakkert. Sukk!
    God helg! =))

    SvarSlett