tirsdag 29. september 2009

Skjønne mamma

Idag kom min herlige mor på besøk, og blomster og vase hadde hun med. Jeg blir alltid glad for frisk fine blomster, og jeg prøver å alltid ha litt, kjøpt eller plukket. Det gjør noe med meg å ha det rundt meg. Min kjære mamma er snill og stiller opp når hun kan med å hjelpe med ungene. Er ikke alltid lett med ungene og alt man skal ha gjort. For til tider er jeg gressenke, mannen har altfor mye arbeid både på jobb og hjemme. Og idag var det bilen som trengte litt omsorg, alltid kjedelig, og snakk om dyr affære.



Etter en uke med maling så ikke neglene mine så aller penest ut. Hadde negldesigneren min sett dem hadde jeg fått en liten smekk over dem tror jeg. Så idag tok jeg meg tid til å stelle dem, og nå skinner de atter ei gang. Skal male litt på maleriet ikveld, så håper jeg klarer det uten å bli grisete. Forøvrig, bildet til min kjære bror, kommer til å inneholde en engel. Og den er jo ikke så altfor liten heller da. Får håpe det faller i smak og at han skjønner poenget med bildet. Bildet skal nemlig ha ett budskap, det kommer jeg tilbake på når det er ferdig.
Ellers tror jeg mannen min plutselig fant ut at blogglandia kanskje ikke var så bra for meg. For om jeg ikke hadde nok prosjekter fra før, blir det ikke mindre av å surfe blant dere flotte kreative damer. Han ser nok og alt verktøyet som han kunne hatt for all shoppingen min ( foralldel, har ingen problemer med å innrømme at jeg er shoppoman). Kommenterer det vær gang han skal hjelpe meg med ett og annet prosjekt og han mangler det perfekte verktøyet for jobben. Men men..
Takker for kommentarer, prøver alltid å gjøre gjengjeld.

Ha en fin fin kveld damer.

8 kommentarer:

  1. Alltid hyggelig med en oppmerksomhet i hverdagen. Ja,man får virkelig masse inspirasjon i bloggeland,hi,hi.Ønsker deg en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  2. Hei Minka
    Takk for hyggelig kommentar...så fint at boken Sjarmerende gjenbruk kan være til inspirasjon og glede.
    Sjablongene mine har jeg kjøpt på bruktmarked i København men jeg tror at Wallas verden har de til salgs på nettbutikken sin.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  3. Så flott bukett du fikk av din mor, alltid godt å ha slike gode hjelpere i nærheten.
    Mye inspirasjon på blogger,ja.Tror din kan inspirere meg . Driver å pusser opp stova litt nå. (ny tapet).Så det blir lite blogging.

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  4. He,he...blir påvirket av alt det fine en ser ute i disse flotte bloggene, så det er lett for at en tar litt for mye på seg....Du får la han kjøpe noen verktøy, er ikke dumt det hvis du kommer over noe fint på loppis eller på finn....

    SvarSlett
  5. Hei! Så koselig å få blomster, det er alltid kjekt! :)

    SvarSlett
  6. Hei, Minka! Takk for hyggelig hilsen:) Så flotte blomster du har fått!!

    Ha en fin dag!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg, setter så pris på det.
    Utrolig koselig og fin blogg du har:))Kjenner godt til problemstilligne med lite hus når man skal pusse opp...hihi, det kan by på litt utfordringer:))
    Likte så godt stemningsbildet du hadde tatt fra stuen din med alle fattigmannslysestakene og det gamle vinduet m/speil i...sååå fint.

    Så koselig å få blomster,alltid hyggelig med en oppmerksomhet i hverdagen.
    Ha en fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelig kommentar hos meg! Jeg likte lampettene du lurer på om du skal male (!), og hadde nok beholdt dem slik selv. Men så har jeg også noen innslag av "gull" her hos meg, så da hadde de passet! Ha en fin helg! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett