onsdag 23. september 2009

Søppel??


Her sist vi var hos svigers, var vi med svigerfar i gartneriet han jobber i. Der var det en gammel låve, falle ferdig vel og merke. Dit ville jeg å se, men svigerfar mente det bare var søppel der. Men jeg gir meg ikke og tok en tur. Der fant jeg mange gamle fiske kasser, en gammel hestevogn og div andre snadder ting. Akkurat da hadde vi ikke plass på hengeren til så mye, så jeg tok med meg tre kasser. Resten sku jeg hente neste gang, det sku jeg angre bittert på. Neste gang vi kom hadde de revet låven dagen i forveien, er det mulig å ha slik uflaks. Men heldigvis fikk jeg iallfall 3 kasser, de skal jeg ha blomster i til sommeren, kanskje finne på noe annet og.
Ellers går nå dagene med til å male spisestua mi og div andre små ting, begynner å bli litt lei a maling. Men gleder meg til resultatet, mann og barn er nok blitt litt forsømt underveis. Og de begynner vel å lure på om jeg har fått hvitt på hjernen.
Ha en strålende kveld videre folkens.

2 kommentarer:

  1. Såå kjedelig at de hadde revet låven !!!!
    Men du fikk med deg 3 superflotte fiskekasser da :))

    Klem,Kari

    SvarSlett