lørdag 17. oktober 2009

Dagens kupp og gjerning.

Idag fikk jeg tatt turen innom noen bruktmarkeder, og fant en del småting. Går veldig fort å titte når man har to unger på slep, og gikk sikkert glipp av masse. Men men sånn er det...
Ble ganske så fornøyd over prisene de hadde fra før, så å betale halve av det igjen følte jeg nesten var for galt. Her er iallfall mitt kupp:

En stor flott duk med masse brodering, ingen flekker. Fikk og en del små brikker og noen flere norgesglass med og. (Kanskje ikke så lett å se hvor flott duken er men..)


Ellers fikk jeg fatt i to nydelige bilder. Bildet med engel fikk jeg to av, så det ene skal jeg bruke i ett maleri jeg skal lage etterhvert. Rammene er jo så som så, men finner noen andre.

Da jeg var ferdig med markedene skulle jeg en tur til Annasrom, men måtte skifte ei bleie først. Så tok turen ned til Åros strand så ungene kunne farte litt der på lekeplassen. Der kom jeg over en mobil tlf som noen hadde mistet, jeg ringte opp siste mottatt samtale og fikk tak i eieren. Dårlig forbindelse var det, men skjønte jo fort at han ikke hadde bil og sikkert mistet den ei gang før for han ba meg gi den til en busssjåfør. Men hallo, gadd ikke vente på at bussen kanskje kom forbi. Så ble enig om å legge den inn på en kiosk i nærheten. Jeg tok derfor en liten ekstra biltur for fyren. Dagens gjerning.

Og gjett om http://www.annasrom.no/ hadde fått mye fint, men det har hun jo alltid. God smak den dama.
Jeg fikk med meg zink eføy til redusert pris, synes de var kjempe flotte jeg.



Hun hadde og fått inn nye englevinger, de var litt annerledes enn ifjor. Kjempe flotte, måtte jo ha en selv om jeg har fra ifjor og. Og ja, de er store. Og i år har de strikk, så blir enklere å henge over en stol foreksempel. Er og fine å bruke når en tar bilder av barna når de er små.

Nå tror jeg seriøst kanskje at jeg har handleforbud ei stund. Skal inn til den store hovedstad om ikke så lenge. Så greit å litt å handle for da og.
Og til slutt, tusen takk for den fine awarden http://kariannepalandet.blogspot.com ville dele med meg og andre. Det varmet godt på en kald kveld.
Ha en fin fin kveld videre jenter.
Klem Kristin

8 kommentarer:

  1. Hei snupp :)) Så kos innlegg da - og så skønnas du er som har gjort en god gjerning i dag -godjenta !!
    Håper du får en flott kveld - og vet du , ikke rart du var happy for de dukene , for de var flotte !!! Bildene var også superfine .

    Ha en god kveld , klem ¨,

    Ps , låner linken til bloggen din om ok ? Legger den på facebook-siden til Annas Venn .

    SvarSlett
  2. Oi, her var mange fine herligheter :D
    Duken ser nyyyydelig ut!

    Fortsatt god helg til deg :D

    SvarSlett
  3. Så fine ting du fant, elsker hvite duker med broderi,og de bildene.... ja de hadde passet perfekt inn hos meg, vet ikke hvor mange bilder med religiöse motiver jeg har, men en del er det;=).en kompis av sönnen var på besök en gang og spurte litt forlegen om vi var kristne( rödmet stakkarn)nei vi er ikke mere eller mindre enn andre sa jeg. så da bare hvordan skuldrene hans reiste seg, jeg måtte le av han, huff han trodde vel att her ble det både bibel lesing og bordbönn.
    klem bella

    SvarSlett
  4. Heldig med duken! Fine engelbilder også!

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder. Jeg syns du fortjente alle disse tingene når du gjør gode gjerninger ( alle gjerninger skal belønnes - det er mitt motto)

    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  6. Heisann:)
    Takk for koselig kommentar i bloggen min,gøy med nye fjes innom!
    SÅ mye lekkert du har fått tak i da,heldiggris!Duken var jo bare nydelig;)
    Ha en fortsatt strålende helg!

    SvarSlett
  7. Nydelige ting du fant deg.Sånne duker er bare nyyyydelige. Du har fortjent den, du som gjør gode gjerninger.Ønsker deg ei flott uke.
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  8. Hei igjen.
    Det ligger en utfordring til deg hos meg. Ta den om du vil.(Liker ikkje så godt sånt selv.).
    Klem fra Mira.

    SvarSlett