mandag 19. oktober 2009

Endelig ferdig med hjertet

Idag ble jeg endelig ferdig med hjertet jeg hadde begynt på for noen dager siden, manglet noe for å bli ferdig. Jeg synes de en kjøper i blomsterbutikker er nokså dyre, og så ville jeg helst ha en litt større enn de hadde. Så jeg bestemte meg for å lage, fått tak i det de bruker, ratta, og satte igang. Men ble ganske dyrt å lage og, for hjertet måler hele 80 cm fra ende til annen. Hmm, lurer litt på hvor jeg skal ha det,hehe.



Og kjøpte meg en liten hyssingranke med perler og kortholdere sist jeg var på
http://www.loddesol-gard.com/ , synes den var litt søt. Dette er en herlig butikk på en gård i austagder. Masse fint, både klær og interiør.
Og har gjort som http://ljo-s.blogspot.com/ og hengt gamle familier bilder i den. Hun har forøvrig en helt herlig blogg, verdt ett besøk.
Det morsomme er at det ene bilde er av min oldemor, det sies at hu var den første kvinne til å ta lappen i Norge. Hun var en dame med bein i nesa, men fryktelig koselig og jordnær. Savner henne, husker henne veldig godt heldigvis. ( vet ikke helt om ranken henger på rett plass enda, jeg har nemlig ikke fått meg sånn søt kjøkken hylle enda, ja dere leste riktig, fysj)



Dere får ha en koselig kveld videre jenter, jeg er gressenke ikveld.
Klem Kristin

6 kommentarer:

  1. Kjempeflott krans..
    så flink du er :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Flott hjerte! Korleis i alle dagar lagar du det?

    SvarSlett
  3. kjæmpe fint hjerte...du er dyktig:)
    -britt irene-

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min!! Og så koselig hjerte du har laget!! Hvordan i alle dager har du klart det? :P Morsom historie med oldemoren din! hehe, Ikke værst å være den første dama i Norge med lappen:D

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. så nyydelig hejrte:)))

    Løddesøl gård ja rett ved oss det, gjett om jeg har kjøpt masse der da :))))!

    Du de candylightene har jeg ikke funnet ut pris på enda, er jo så dyrt å bestille fra Usa....så må regne litt på det .

    Tror du det er noeå ha i nettbutikken noe folk kan like???

    Klem Hilde :o)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for forklaringen:D Tror jammen i meg jeg skal prøve meg på en slik selv! :D

    SvarSlett