onsdag 21. oktober 2009

Fra det ene til det andre

Igår hadde jeg puteånd, men manglet litt forskjellig til å bli ferdig. Og selvfølgelig hadde ikke det lille sentrumet vårt det jeg skulle ha. Så idag skal jeg en tur til stor byen og handle. Jeg har vel skjønt at jeg må innom KappAhl, litt sent ute men kanskje jeg er heldig. Så kvelden ble litt forandret, men ble greit likevel, putene løper ingen vei heldigvis.


Men ble ferdig med en pute til, denne ser bedre ut sammen med den store, fått samme blondekant.






Siden det ble opphold på symaskinen igår ble jeg litt inspirert av å bytte og flytte rundt på litt pynt. Dette fugleburet har hengt over vedovnen en god stund, vel ikke noe gammelt bur men..

Er egentlig fin stemning rundt det om kvelden, men var lei.







Buret ble ribbet og pyntet opp igjen med de zink eføyene jeg kjøpte på http://annasrom.no/






En liten hvit fulg fikk og være med.







Og selvfølgelig masse telys i bunnen, gleder meg til kvelden får å se hvordan det blir.







Og her ble det plassert.






Og jeg fikk pakke i posten igår, gjett om jeg ble glad for denne boka? Helt nydelig bok, masse inspirasjon, jula kan lissom ikke komme fort nok nå. Jeg bestilte den på Låvebutikken til http://christinas-interior.blogspot.com/ . Skal si hun var kjapp med levering, helt topp. Og ett søt lite kors lå og med, takk takk.



Gleder meg til shopping i byen med mamma idag, ungene skal og være med, må ha vintersko og div.

Kos dere jenter
Klem Kristin

3 kommentarer:

  1. Hei hei
    Takk for kommentar på bloggen. Nydelig fuglebur. Jeg synes det er så lekket når man har te lys i slike. Kjenner meg så godt igjen med at pyntetingene skifter plass når noe nytt kommer til. Her flyr de rundt til stadighet. he he
    Ha en god dag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  2. hei igjen...det set ut som det spöker hos meg, alt teknisk fungere ikke som det skal, satte meg ned med symaskinen og da var det noe feil der å...blir gal snart.nyderlig bur du har fått. skal hente ett nytt lass til loppisen i dag og det som mangler er vel en punktering av hengeren gjennom skogen.hehe.
    ha en fin dag
    klem bella

    SvarSlett
  3. Likte buret ditt så godt, og veldig tøft med de eføyene! Takker for titten på en koselig blogg og ønsker deg en fin kveld:)

    SvarSlett