lørdag 17. oktober 2009

Gårdagens innkjøp

Har lenge leitet etter en kurv eller bøttte som jeg kan legge ekstra puter og tepper i. Synd å gjemme bort mange av de. For noen dager siden fant jeg en herlig sinkbøtte, men den var ganske dyr, så tenkte jeg sku titte litt til før jeg kjøpte. Og igår fant jeg ett godt alternativ, på en butikk som heter http://www.hansenco.no/ , De har ingen nettbutikk desverre. Men er en flott butikk. Sinkbøtta var kanskje litt mindre enn jeg hadde sett på, men var like fin til mitt bruk. Og prisen var en en helt annen, det liker jeg. Jeg har kjøpt inn klar lakk spray til å spraye oppi, den avgir litt sånn krittstoff, og det vil jeg ikke ha på teppene og putene.


Ellers har jeg lenge ønsket meg ekte ugg sko, men for noen priser, og så mange å velge imellom. Men datt over disse til halvpris, og ble solgt. De er egentlig kanskje ikke så praktiske, men såå fine da.
Idag skal jeg lage ferdig ett naturhjerte som jeg holder på med. Synes de var dyre å kjøpe, men ble jammen dyr å lage selv og. Bilde kommer når jeg er ferdig.
Skal kanskje prøve å komme meg innom en brukt butikk idag, samt http://www.annasrom.no , hvis jeg får med meg ungene, mannen må nok jobbe litt hjemme.
Ha en fin dag videre jenter
Klem Kristin

9 kommentarer:

  1. hei på deg ,
    uggsene var kjeeeeeeempefine,
    så kjekt med halv pris;)
    Jippi. på nett eller ?
    ha en finfin dag.

    SvarSlett
  2. Den sinkbøtta var flott. Jeg ønsker meg også noe lignende jeg kan bruke til vedkurv, men vi har ikke så flotte butikker her nord som det du viser link til. Synd!
    Koz deg meg nyinnkjøpte ting:-)
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Sånne sko ønsker jeg meg og! var kjempe fine:)
    Så smart med klarlakk i zinkbalja.

    ligger en overrasskelse til deg i bloggen min;)

    Klemmer fra Karianne

    SvarSlett
  4. Hvor i landet bor du??

    Skulel gjerne hatt sånn bøtte asså

    SvarSlett
  5. ååå de skoa er fiiine, jeg så ei som hadde sånne i grå, utrolig flotte, men var visst himla dyre på fullpris!!

    SvarSlett
  6. Flott bøtte :))
    Håper du fikk til en tur til Langenes :) Anniche har såå mye lekkert...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  7. Flott bøtte sier jeg og.

    God helg.

    Klem ingunn

    SvarSlett
  8. Kjempefin den bøtta, der. Jeg Så faktisk ei som bar på ei slik i Kristiansand i går, og jeg tenkte : "hm, den der var jammen fin"...kanskje det var deg ?? Heldig er du iallefall som fikk deg både bøtte og knalltøffe sko, for min del var det mine tre barn som fikk seg litt nytt tøy på fri dagen...Ha ei fin helg.

    SvarSlett