torsdag 22. oktober 2009

Handlemani??

Igår var jeg jo en tur i byen, egentlig var det bare ungene som skulle ha litt. Men detter jo stadig over tilbud og faller i fella. Jeg fikk da kjøpt noe fornuftig, noen små ekstra julegaver. Små lyslykter får vel ikke folk nok av?







Og fant og en søt liten kurv som passet perfekt til å ha skittentøy fra kjøkkenet i. Her i hus blir de bare slengt på gulvet i gangen, men nå er det stopp, oppi kurven med det.







Og ikke nok med det, jeg falt over ett nydelig skjerf som der var håndleddvarmere i samme, i saueskinn. Og gjort var det, heldigvis var mamma super snill og betalte halvparten, og jeg sier ikke nei takk. Jeg er sikker på at noen kanskje reagerer på dette med skinn, jeg for min del bruker saueskinn og har en kaninpelsvest, men der går min grense.








Og idag har sentrumet vårt kveldsåpent, skulle opp å se om der var noe tilbud. Bursdagsgaver måtte handles, og fant, men ikke på tilbud da. Men så kom jeg over den store sink tønna/bøtta jeg egentlig ville ha, og fikk ett tilbud, og datt i fella. Men så lekker den er. Den skal juletreet i til jul, det blir knallfint. Jeg kjenner når jeg sitter her og skriver at jeg får litt dårlig samvittighet når jeg tenker på økonomien. Og samtidig så flott den er, merkelig følelse det der.






Her står den i kontrast til den andre jeg kjøpte fordi den var billigere, og den er kjempe flott den og for all del. Er super fornøyd med de begge jeg.







Jeg tror jeg lider av handlemani. Noen andre som føler seg truffet?? Jeg handler og handler, har egentlig ikke råd til det, men unnskylder meg selv stadig med ett eller annet. Er ikke lenge sia jeg sa at jeg hadde handleforbud, men nå er jeg bannlyst fra å handle. Oslo turen som står for dør om ikke lenge, den blir uten handel. Men.... Sku vel kanskje ikke sagt det ordet, det betyr vel at alt foran er bare vås. Men likevel, jeg skal klare å holde meg uten shopping i Oslo.


Så nå får jeg kose meg hjemme med bilder, puter og div annet gøy pynt som kan lages.

Kos dere masse jenter
Klem Kristin

6 kommentarer:

  1. Hehe.. Joda, blir mere enn en har bruke for.. Eller... man har jo bruke for det ;)
    Stilig den tønna du kjøpte..
    Må snart ha meg en tur på Foaje der oppe.. Myyye lekkert der :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Skjønner det er lenge siden jeg har vært i Vennesla hehe..
    Hvor ligger Kamelon ?+ Ny butikke ??

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Så skjønne lykter! Har nettopp handlet meg noen selv også:o) Nei en får ikke nok av dem!
    Både skjerf og pulsvarmere var kjempekos. Klart du måtte ha den stilige zinkbøtta!:o)
    Jeg kjenner meg altfor godt igjen! Ikke lett å gå forbi alle fristelsene på butikken, og nå blir det jo enda værre-det nærmer seg jul!!
    Ha en fin ettermiddag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. åååh så töffe zink bötter, jeg elsker zink. har ikke så mye av det inne ,men hagen flommer vel over snart, har solgt en del på loppisen min og nå angrer jeg.jaja ikke noe å gjöre med det nu.den store zink bötta har jeg värt på jakt etter for å ha et lite juletre i-
    KJÖPEMANI.......aldrig hört om...;=)HEHE.
    KLEM BELLA

    SvarSlett
  5. Kremt...du er ikke alene. Det går i perioder,til mitt forsvar...
    klem

    SvarSlett
  6. Den butikken du nevner tror jeg faktisk jeg har besøkt da jeg var i Vennesla sist.Koselig blogg du har også:o)God helg til deg fra Maliva

    SvarSlett