tirsdag 13. oktober 2009

Hverdag igjen

Vi kom sent hjem igår etter en herlig avslappet tur på hytta. Vi har kost oss i kulda med varme klær, masse lys og god mat.

Da vi dro så jeg at det skulle være ett brukt marked her, og syntes det var litt synd å gå glipp av det. Men på hovden hadde de faktisk ett brukt marked der og, så handlet fikk jeg likevel. Mannen i huset ble en smule fortvilet, vi hadde nemlig full bil til hytta. Men han fikk nå studd det inn på ett vis. Jeg synes jeg fikk masse for pengene jeg. Soveposen er fra Green Gate, vuggen med kaniner er fra Maileg. To glasslykter og noen norgesglass.



Jeg fikk tilog med gjort litt arbeid på hytta, sydd min første pute ever. Den er ikke helt ferdig, blir enten en tekst eller ett stryke merke, tenker litt enda. Men det er hvertfall sydd ferdig.





Litt kjekt å komme hjem igjen, nett og tv er jeg ganske avhengig av merker jeg. Ellers ser jeg at det har komt mange innlegg sia jeg dro, har vært innom alle, men klarer ikke skrive kommentar på alle, da jeg vil bli sittende i mange timer. Idag er det kjøring til søppla som har stått på planet, deilig å bli kvitt litt skrot.



God ettermiddag damer

Klem Kristin

3 kommentarer:

  1. Utrolig søte ting du har kjøpt. Likte den soveposen fra GG. :) Fin pute du har sydd også.

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Ang spørsmålet om blog shop: jeg har ikke spurt noen jeg ;O) hihi.
    Nei, tror ikke du må det heller. Bare åpne en ny blogg. Man kan ha så mange man vil på blogspot gratis. Jeg har meldt vår blog shop inn i Nib, men man trenger jo ikke det om man ikke ønsker.

    Vet ikke om jeg svarer på spørsmålet ditt her nå... hi.

    Lykke til i alle fall!
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  3. Meldte inn helt som vanlig blogg. Men sa bare fra at det var en shop.

    ;O) Hilsen Liv

    SvarSlett