onsdag 28. oktober 2009

Litt a hvert!!

Idag har jeg fått pyntet med litt lys, elsker stearinlys...
Her har jeg sydd en bred blonde som er trekt over lyset, samt pyntet med ett hjerte, noen små lerkegrener og bling bling sten som jeg kaller det ettersom det ikke er ekte krystal..


(Og ja, jeg vet speilet og kommoden er mørk, det skal bli hvitt med tiden.... )

Trappen har og blitt pyntet med lys, stearinlys i norgesglass, ett tips fra blogglandia som jeg syntes var fint og trygt ettersom jeg ikke sitter i trappa hele kvelden.




Og jeg har faktisk turt å gå til anskaffelse av Pletter i luften!! Her igården går det egentlig ikke så greit med planter som trenger mye vann, men de er så flotte at jeg må bare prøve meg..
Og for sikkerhetsskyld har den fått plass på kjøkkenbordet, for her sitter jeg faktisk når jeg er på dataen( og det er jo ikke rent lite heller). Da kan jeg jo ikke gå glipp av at den trenger vann??



Men i tilfelle rottefelle, har jeg og kjøpt meg ett par hjerteranker...
Imorgen er det avreise, hovedstaden next... Vi skal på show med ungene, Walking with Dinosaurs, tror vi voksne gleder seg vel så mye som ungene. Skal selvfølgelig også ta en bytur, men om det blir Grunerløkka eller bogstadveien er ikke bestemt enda. Noen som vet hvor de hadde gått??
Og ja, handleforbud har jeg, eller hadde?? Fått solgt noen ting, så de pengene fikk jeg bruke,hehe. Så får vi se om det blir noe handel eller ikke!!
Kos dere masse jenter, det skal jeg etter å ha pakket ferdig, haster kanskje litt??
Og takker for alle kommentarer jeg får på mine innlegg, det varmer godt.....

14 kommentarer:

  1. Hei minka.så fine bilder du viser, ja plettene vil ha mye vann,men de er jo så fine der de velter seg utover pottene,
    ha en fin kveld vennen.
    klem bella

    SvarSlett
  2. God tur til tigerstaden,uansett hvor du ender opp hen!! Digger både pletter og hjerter på tråd,men sistnevnte er jo mye letter å ha i hus ja!! Klem og du,lyset ble veldig koselig

    SvarSlett
  3. Lyset ble nydelig.Har nå greid å holde liv i pletter i luften i flere uker.Rekord.

    SvarSlett
  4. Sååå kos du har laga til i heimen:)
    Kos deg masse :)
    God tur ønskes med klem:)

    SvarSlett
  5. Så koselig med masse lys. Og norgesglassene gjør de jo tryggere. Lyset du hadde laget var flott.
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  6. Ovnen vår er emaljert i kremhvit. Den kom slik fra fabrikken, for det går ikke male ovner.
    Malingen tåler ikke varmen.
    Emaljen er utrolig enkel å tørke av, så det er ikke noe problem. Hadde svart ovn tidligere, mye vanskeligere å holde den svart...!

    SvarSlett
  7. Så flott! Og elsker de plantene jeg og!! Selv om min heller ser noe inntørket ut:P Kos deg masse i Oslo!

    SvarSlett
  8. Så herlige interiørbilder med amsse inspirasjon! Kos deg i Oslo-tror du har grunn til å glede deg ja!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  9. De plantene er så fine. Men, jeg har en litt lei tendens til å glemme å vanne de...sukk...Her i huset er det faktisk mannen som vanner mest :)

    SvarSlett
  10. Hei, Krisitin! Takk for hyggelig hilsen:) Sååå koselig du har gjort det!! Ingenting er vel mer hyggelig enn å tenne masse levende lys på mørke høstkvelder! Så koselig med lys i trappen også:)

    Ha en herlig helg!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  11. Konglene er limt fast til jerntråden, og til hverandre. På hver side av konglene har jeg også hatt lim. Dette er ikke vanlig ståltråd, men en tykkere variant, som heter jerntråd.

    Så fint det skapet ditt var. Veldig fint med glassene med lys i trappa. :)

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder!

    Ha en fin søndagskveld.
    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  13. såå koselig du har gjort det, nydelig med norgesglass og lys.. der fikk jeg et tips.. Har en del norgesglass stående!! :)Nydelige stemningsbilder!
    Klem fra Solveig :)

    SvarSlett
  14. hei på deg gumman..
    håper du har fått tak i rammene, de blir så fine uansett om du maler de helt vanlig, shabber litt eller bruker krakkelering.
    venter spent på resultatet.....,;=)
    ha en fin dag vennen.
    klem bella

    SvarSlett