tirsdag 13. oktober 2009

Loppis

Var en tur på loppemarked her for en stund sia, og fant denne. Jeg skal ta vekk speil og oppheng til speil, synes den blir finest uten det. Litt oppussing skal den og få, når tiden tillater det. Der var en brun nesten lik, men synes det var greit med en hvit, litt mindre arbeid med den. Pusser den lett og gir den noen nye strøk maling så blir den fin, og nye knotter seff.



Denne skjenken fikk jeg av min kjære bror, den skal pusses og males, siden skal den få sin plass i spisestua. Jeg skal nemlig ommøblere litt etter jul, gleder meg som en unge til det.


Ble litt dårlige bilder ser jeg, men..


Er viktig med noen prosjekter som går over litt tid synes jeg, men egentlig er jeg ganske utålmodig. Men ommøblering av stuen må mannen nesten være med på. Men mannen i hus har sine prosjekter og, og det er som regel litt viktigere enn interiør. Er så glad jeg har en mann som kan gjøre alt selv, selv om det tar litt lengre tid. Itillegg til mange prosjekter har mannen i hus også fått seg en ekstra jobb, nemlig som brannmann. Dette skal bli spennende fremover når opplæring og kurser er over. Vel blir jeg enda mer gressenke, men skal nå overleve det og.

Elsker denne tiden av året, er bare så synd jeg har så vinduer i huset. Blir vanskelig å ta bilder med riktig lys, så sliter litt med det. Men jeg skal nok finne en løsning på det og etterhvert.
Idag skal jeg prøve å finne meg litt kongler og kvister som kan bli litt arbeid og senere nydelig pynt.


Kos dere videre på denne herlige dagen, vi har nemlig sol.
Klem Kristin

1 kommentar:

  1. hei... så fine skap du har fått tak i, jeg elsker gamle möbler som jeg renoverer, noe til meg selv og noe til andre.
    her skinner solen også, en herlig dag som må nytes.
    klem bella

    SvarSlett