søndag 4. oktober 2009

Lørdagens shopping


Idag var det loppemarked på Åros, så dit gikk turen først. Vel og merke min første tur dit. Må si jeg ble litt overrasket over de gamles oppførsel. Kø var det allerede da jeg kom, og når dørene åpnet ble det ganske så travelt for endel. Men men.. Jeg fant ikke så veldig mye denne gangen, fikk noen gamle sengetøy som blir bukser etterhvert og ett gammelt benkeskap med speil på. Den skal jeg ikke gjøre noe med enda, må pusse opp noen rom og rydde noen først. Fine vinterprosjekter etterhvert.

Men etter loppemarked gikk turen innom http://annasrom.no/ og der ble jeg frelst. Jeg kjøpte min første duft sten med refill selvfølgelig. Det lukter så himla godt i huset mitt nå, denne duften er å bli avhengig av.

Og endelig har hun og tatt inn igjen noen produkter fra Nougat. Dette er ett merke jeg er glad i, masse fine produkter. Jeg kjøpte ett sett med desinfiserende og håndkrem, de passer ypperlig i veska. Og med ordentlige korker, det kreves i min veske.


Deretter gikk turen til http://www.gaveloftet.no/ , de har dessverre ikke nettbutikk. Men det er en herlig plass å besøke. Her fikk jeg kjøpt duft sprayen til putene, samme lukta som stenen, herlig. Og her handler jeg og saften vi har i hus, den er kjempe god, og flaska er fin til bruk når den er tom. Datteren min elsker denne safta.

Har blitt lite innlegg i det siste, men jeg har vært inne på deres blogger og fulgt med. Hatt familie besøk, og da blir det litt farting. Og helgen er og fulgt opp med familie og selskap. Men veldig koselig når det skjer ting. Håper dere alle får en fantastisk søndag videre.
Klem Kristin

2 kommentarer:

  1. Så flotte ting!
    Nydeleg hjarte:)
    Ha ein flott kveld!
    Klem Anne i www.anneskaar.com:)

    SvarSlett
  2. Så herlig det hjerte hørtes ut! Elsker saker og ting med duft og søtt var det også.
    Savner Annas rom-er alltid innom der når jeg er sørpå om sommeren:o)
    Ha en fin uke.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett