søndag 4. oktober 2009

Mammas loft


I helgen tok jeg meg en titt i mammas gamle ting etter oldemor. Masse fine gammle duker og brikker. Brikkene skal jeg kanskje bruke på noen puter. Fant og ett gammelt sengetøy som eldste datter skal få på sin seng. De kunne sine saker i gamle dager. Fant og ett gammelt heklet sengeteppe som fant sin plass på min sofa, iallefall inntil jeg har lært å hekle selv.



I helgen kom og sjablongene jeg hadde bestilt på http://www.wallas-verden.no/ . De kom sammen med en søt liten duftpose. Gleder meg til å bruke dem.




Ha en fin fin dag videre.


Klem Kristin

2 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar! Oj, for et flott hekleteppe! Det der er ikke blitt laget i en fei! Enig med deg; så kjekt med disse arvede skattene:o)
    Så søte sjablonger! Det blir spennende å se hva du finner på med dem!
    Ha en fin morgendag da, Mika:o)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Ja er så morro å få til dette med butikken:) Den er forsåvidt åpen da men litt lite varer enda så venter på mer :)

    Har faktisk solgt en god del i nettbutikken så må få bestilt inn nytt!

    Så koselig sengeteppe da:) Og gøy med de sjablongene!

    Klem :o)

    SvarSlett