torsdag 15. oktober 2009

Mine siste bilder


Her har jeg faktisk fått tatt bilder av to av mine nye bilder som jeg har laget. Meningen er å prøve å få solgt noen bilder etterhvert, og lage bloggshop. Det kommer etterhvert. Maling har jeg hatt som hobby i mange år, og synes det er kjempe gøy.
Dette har jeg laget for å prøve meg litt frem, liker å lage bilder med div matrialer. Jeg liker å lage litt forskjellig, litt for enhver smak, men er klart jeg må like det litt selv og.
Dette har jeg laget til ei jeg kjenner som just har fått en herlig jentebaby. Det ble ganske enkelt, men likte det slik.


Så nå har jeg for første gang vist frem noen av mine bilder, litt skummelt. Kommer nok flere bilder etterhvert, må bare finne det rette lyset for dem.

Klem Kristin

6 kommentarer:

  1. Så søtt bilde :-) Dette blir sikkert hun du har laget det til glad for.

    klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så fine de ble.. Dette blir hun nok kjempe glad for. Det hadde i hvertfall jeg blitt :) Helt nydelig blogg du har.. Anya

    SvarSlett
  3. Skjønner at det er skummelt,men disse er jo kjempeflotte!! Kjør på..:-)

    SvarSlett
  4. wov så flink du er. tror ikke du vil få problemer med å få solgt slike bilder.så bare stå på og lag flere;=)
    klem bella

    SvarSlett
  5. Oi de var stiiilige :))) !!

    Kjempeflink er du :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Bildene er søte.Disse vil du helt sikkert få solgt i blogshop.God helg til deg.

    SvarSlett