fredag 23. oktober 2009

Nylagde puter

Igår ble jeg endelig ferdig med de to putene som jeg manglet litt stoff og div til. Synes de ble litt annerledes, vet de er hvite men hadde så lyst å lage noen helt hvite. De skal vel egentlig selges etterhvert, må bare få lagd den blogshoppen som jeg har tenkt på i evigheter. Men alt må testes litt før en kan selge. Og er så mye som må på plass, liker å planlegge godt selv om jeg faktisk er ekstremt utålmodig.




Idag har jeg faktisk fått ryddet vekk barnegrinda, den tok møøe plass. Og iløpet av noen dager, forhåpentligvis skal jeg gjennomgå alle leker, og møøe skal bort. Gleder meg, vet ikke om ungene synes det er noe gøy, men har man for mye så har man for mye.

Her har den ene sinkbøtta fått sin plass og funksjon. Teppene mine er jo litt store å tykke, men kan ikke bruke alle på en gang, så de som ikke brukes får pynte opp litt. Synes den Hør fargen passer fint til denne årstiden.



Og har og fått tak i noen nydelige gammle nøkler, de har fått sin plass med noen av mine flotte bøker foreløpig.



Og nå er det helg og tid for kos med familie, litt arbeid, god mat og godis. Håper og på litt fint vær i helga så en kan ut å plukke litt natur materialer. Godisen har jeg funnet allerede.

God helg til dere alle...

Klem Kristin

10 kommentarer:

  1. Likar utruleg godt det du lagar. Enkelt, stilig og romantisk på same tid! Får lyst til å rive fram symaskin, stoff osv umiddelbart, men det blir nok ikkje i kveld, iallefall ikkje før bortimot midnatt. No er det tid for 4h-fest og med 3 medlemmer i 4h-klubben, går nok kvelden med til det for resten av familien også. Kjekt det. Ha ein god fredagskveld, med godis og alt som høyrer til!

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte puter!
    Du har det veldig koselig. Lykke til med rydding av leker. Jeg ryddet lekestuen til barna i dag. Og reaksjonen fra eldtsemann var:"Knalltøft, du er verdens beste mamma" Han måtte til og med ringe mormor og fortelle om ommøbleringen. Det hadde jeg ikke ventet.
    Tror jeg må rydde oftere. Eller kanskje ikke, like greit at de blir gledelig overrasket som idag :-)
    Snuskebassa

    SvarSlett
  3. Søte puter!
    Nei, det var veldig enkelt å lage såpene.
    Panduro har veiledning, så det er bare å følge den.
    Lykke til
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!
    Takk for kommentarene på bloggen min, så du hadde lagt deg til som følger også.
    Flotte puter, syntes bloggshop hørtes ut som en god ide!
    Ha en riktig god fredagskveld og lykke til med lekeryddingen

    SvarSlett
  5. Kjempefine puter ! De må du bare få begynt å selge :)Deilig å få ryddet litt, ja.
    Jeg fikk tatt minstemanns rom i dag, blir alltid en del ting som kan flytte ut, kastes, osv.
    Ønsker deg en god helg !!

    SvarSlett
  6. HEI:)Her har eg ikkje vore før!Kjempe fin blogg:)
    Å så flink som du er!Putene er lekre:)

    SvarSlett
  7. Hei hei!

    Kjempefine de hvite putene. Er det du som skriver så fint også....?
    Koselig blogg du har!!

    SvarSlett
  8. Heia, Kristin! Så hyggelig blogg du har! Og så fine putene du lager ble! Jeg ser på et tidligere innlegg at du etterlyser en gjennomsiktig voksduk med prikker. Jeg vet vi hadde en slik på Lunehjem i sommer. Hvis du ennå ikke har fått tak i en slik duk, kan jeg godt se om vi ikke har mere igjen...

    Ha en ellers fin helg!

    SvarSlett
  9. Så mye koselig du har!! Jeg elsker de nøklene dine jeg! Gamle nøkler er så fasinerende!! g putene var kjempeflotte!

    SvarSlett
  10. Utrolig fine puter,så flink du er!! Ønsker deg en fin søndag og nattaklem fra meg

    SvarSlett