søndag 25. oktober 2009

Prismer til pynt..

Har vært heldig å få en del gammle prismer, små og store. Er masse gøy å finne på med de, har fått plassert noe.
Bollen trengte noe nytt, ikka så mye men litt forandring....


Trollhasselen fra fugleburet som ble pyntet om igjen, har funnet sin nye plass i en glassvase. Litt fjærhjerter kjøpt hos http://www.kameloninterior.no som er en nydelig butikk (kjøpte og sinktønna her) , og mine gammle prismer gjorde seg godt her. Når bare været blir bedre skal jeg ut å finne litt mose å ha i bunnen. Men her bare regner det for tiden...




Det lille tøffe korset jeg fikk med juleboka fra Låvebutikken har jeg laget ett prismesmykke til, det henger så fint her over speilet.



Og selvfølgelig fikk noen av min norgesglass litt prismepynt....
Igår fikk jeg faktisk ryddet leker både i stuen og på barnerommet, deilig. Flaut å si det men hele 3 søppelsekker ble fylt. Itillegg fikk jeg klipt mannen, og han fikk tatt etterveksten min, ja dere leste riktig. Har nemlig lært han opp til å ta etterveksten min bak, så tar jeg foran. Billigere å gjøre det selv hjemme, så kan jeg bruke de pengene jeg sparer på interiør og hobby.
Senere på kvelden skulle jeg lage ett ratta hjerte til mamma, for jeg skal ned dit idag, men tror du ikke jeg gikk tom for ståltråd, er det mulig? Jeg pleier alltid ha masse ståltråd, og å gå tom på lørdagskvelden er jo ikke bare bare..
Og i posten igår kom BoligPluss bladet, skal kose meg med det idag samt lage pizzahorn. Pizzahorn er så greit å lage, de kan fint fryses og er like gode når de tines og varmes igjen. Jeg lager alltid litt ekstra så noen går i frysen, greit å ha på frys dager det er travelt.
Kos dere jenter, her blir det bare innkos.
Klem Kristin

14 kommentarer:

  1. så skjønt du hadde pyntet med prismer, nydleig vakkert:) Nå skal jeg ut på tur i skogen å plukke lerke:) Ønsker deg en nydelig søndag:) klem monica

    SvarSlett
  2. så fint.prismer er virkelig dekorative.lurer litt på hvor du har fått i den lyslenken...er det det?den var så søt:)
    ha en flotters søndag.klem
    -britt irene-

    SvarSlett
  3. Så nydelig du har pyntet. Jeg er en stor fan av prismer, blinder og levende lys. Slikt er jeg alltid på jakt etter. Kjekt å se hvordan du pynter og ordner så vakkert til hjemme hos deg.
    Klem Elin:)

    SvarSlett
  4. så flott at hun får dem inn igjen....da blir det shopping...hehe:)sikkert fin i sølv også.

    skålene er fra burka.jeg fikk tak i dem på en butikk i trondheim men de har dem nok andre steder også.prinsesse skålen fikk jeg tak i på velkommen.org
    klem

    SvarSlett
  5. meg igjen...lurer litt på hvilken katogori den lyslenken kommer til å ligge under?

    SvarSlett
  6. Heia!
    Så flott det var med prismer på norgesglass!
    Jeg arvet et par prismelysestaker av min farmor og da fulgte det med noen ekstra krystallprismer. Disse har jeg pyntet både osteklokker, kranser og andre ting med...Men nå må jeg prøve en på et norgesglass, for det ble fint!
    Jeg skal sjekke i butikken etter voksduken, tror det skalvære et par-tre meter igjen...

    Ha en fortsatt deilig søndag!

    SvarSlett
  7. hei sveis.
    det ligger noe til deg på bloggen min.
    ta en titt.
    klem bella

    SvarSlett
  8. Veldig fint med prismer! Hjerta av fjær var og kjempefine, går dei å få kjøpt på nett, trur du? God søndagskveld til deg frå meg!

    SvarSlett
  9. Skjønne prismer og så fint med Trollhassel !

    Ønsker deg en fiiin uke !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  10. Her var det mye fin pynt :)
    Og så er det så koselig med prismer...
    Ha en finfin søndag
    *Siv*

    SvarSlett
  11. Nydelig med alle prismene ! Jeg har også noen liggende, de er fine å pynte med.

    SvarSlett
  12. Hei Kristin! Du er kjempeflink med detaljene,nydelig alt sammen!! Prismer er tingen,det skjønte jeg nå-takk for inspirasjon!!
    klem fra Anette

    SvarSlett
  13. Så flott du har pyntet med prismer-inspirerende! Har lurt på å kjøpe meg en trollhasselgren - her hos deg var det i allefall stilfullt!
    Så flink du har vært med baking og det hele! Tror jeg må ha et kurs med mannen min på dette med hår og denslags:o)))
    Har veldig sansen for å henge ting inntil speil-det gir en flott effekt!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  14. heisann...
    takk fro hilsen i bloggen!
    så fine prismer du har i så mange utgaver... love it!!

    fint hos deg!!

    klem og fin dag,- magny

    SvarSlett