tirsdag 20. oktober 2009

Pute ånd




Idag har jeg fått det for meg å sy en del nye putetrekk. Den store med hjerte sydde jeg for en stund sia. Den har bare ett hjerte i ett hjørne, og lurte på om jeg sku ha tekst på den. Men så fikk jeg ett tips, og det tok jeg. Jeg sydde en litt mindre som passer fint å ha foran, det ble enkelt og fint. Men på denne tror jeg at jeg kanskje ska ha en tekst, vi får se hva dagen bringer. Har mange ideer, så blir artig å prøve ut idag. Bilder kommer hvis jeg blir fornøyd med resultatet,hehe.
Jeg må iallefall ut å shoppe litt mer stoff og stæsj først.

Idag skal vi og se på en ny bil, ny og ny, ny for oss. Det er bare bil nr2, så den blir ikke så fancy nei. Men praktisk, 7 seter og 4 trekk. Vi har en sinnsyk bakke og trenger en til 4 trekker, sia mannen har fått en til jobb med vakt, nemlig brannvakt. Jeg må jo nesten og ha en bil å levere unger og handle i når vinteren setter inn. Blir spennende om det blir ny bil idag eller om vi må kikke mer.

Ha en fin fin dag videre jenter
Klem Kristin

5 kommentarer:

  1. Fantastiske puter. Så fint det var med blonder rundt kanten!
    Jeg har et spørsmål jeg... Hvor har du kjøpt den rosa lyslenka? Jeg har sett etter slik til jenta mi. :)

    Lykke til med bilen i dag! Klem Anine

    SvarSlett
  2. Ønsker også sydamen en fin dag!

    SvarSlett
  3. Hei ... så fine puter du lager vennen.så göy å få inspirasjon av andre da jeg selv syr,maler,lager bilder osv osv.
    har nå tatt på meg alt for mange prosjekt for andre igjen...lärer aldrig..;=)
    MEN DET ER SÅ GÖY.
    HA EN SUPER DUPER DAG VIDERE.
    klem bella

    SvarSlett
  4. Fine puter! Spent på fortsettelsen...

    SvarSlett