søndag 18. oktober 2009

Skautur på justøya

Idag hadde vi skikkelig familietur på heia, 6 unger, 5 voksne og 5 gale bikkjer. Vi gikk en tålig lang tur, fant oss ett sted å hvile. Der grillet vi pølser, spiste boller og hadde kakao, alle koste seg glugg ihjel. Bikkjene så mat overalt, men i det store og hele var de flinke alle mann. Og for ett herlig vær, kunne ikke vært bedre.
Ikke så lett å ta bilde av fem hunder samlet, men her er fire i ett litt dårlig bilde men. Den store svarte og hvite er min herlighet, Montymann kaller vi han.


Saueskinn er ett must for meg på tur, så koselig og varmt å sitte på.


Her er den gale datteren min.


Her er vi på vei hjem, minstejenta var helt kaputt.

Og nå etter hjemkomst og ungene er lagt, skal jeg kose meg med denne boka. Kjøpte den da jeg var i Arendal sist. Gleder meg vilt.
Kos dere ikveld jenter
Klem Kristin

7 kommentarer:

  1. Koselig med tur i det deilige høstværet. selv har jeg jobba,så fikk bare gått en liten tur..

    SvarSlett
  2. En deilig dag i dag, ja..
    Kos deg med boka du, tenkte meg å kjøpe den jeg også !
    Ei fin uke ønskes deg !

    SvarSlett
  3. Ser ut som dere har hatt en fantastisk tur :) Sååå koselig :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  4. ser ut til at store og små + de firbente har hatt en deilig dag ! så godt å komme seg ut i det flotte været og ha hyggelig selskap attpåtil.
    Boka du har kjøpt er bare så utrolig vakker, den må bare nytes :-)

    Kos deg !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  5. Takk for støtten:-)
    Du,for en herlig dag dere har hatt!! Ønsker meg veldig den boka jeg og...klem

    SvarSlett
  6. Svetter litt med tanken på tur med 5 hunder da, men sånn er det når en ikke er bitt av hundegalskap! ;)
    Mange som svetter med tanken på tur med mine 4 unger også, selv om nr 4 er en liten engel! :)
    Uansett er tur med mat skikkelig kos. Savner det i vårt virvarr.
    Tror du kommer til å kose deg stort med den boka, for den er ikke akkurat stygg.....

    Sinnsykt fine bilder du har kjøpt, forresten! Grønn av misunnelse, og kjenner jeg må innom bruktforretninger i morgen!

    Ønsker deg en flott uke!!

    SvarSlett
  7. Koseleg å komme seg ut på tur i sola! Blir jo ekstra koseleg å kose seg inne med bok etterpå! Ha ei god natt!

    SvarSlett