tirsdag 10. november 2009

Endelig tid til ett innlegg!!!


Heisann alle sammen. Har ikke vært mye innlegg her i det siste, men jeg kommer sterkere tilbake...

Jeg fikk rede på at jeg skal på mitt første julemarked som utstiller, og det er i slutten av denne mnd. Så jeg jobber på spreng med å produsere, blir lange kvelder kan man si. Må innrømme at jeg er ganske nervøs og spent på samme tid, første gang er vel slik. Og ikke får å klage men mannen har selvfølgelig vakt i 2 uker. Så jeg blir og mye alene med ungene, og da strekker ikke tiden til alt...

Men i ny og ne har jeg vært innom å sett på deres innlegg, men har ikke rekket å skrive kommentar på alle.


Her er noe av det jeg holder på med:

Lerkekranser lages og henger rundt i hele huset.




Og rundt i alle ganger ligger kvister og kongler til siste tørk, ett mareritt å støvsuge i huset kan man si.



Putetrekk, lysposer og julestrømper blir det og noe av.



Alle lysposene er litt forskjellige.



Og denne kransen er nesten ferdig, men denne tok laaang tid, så prisen blir så som så. Men blir den ikke solgt kan jeg mer enn gjerne ha den selv...




Og ikke nok med å holde marked, så kommer kanskje avisen her i morgen og skal lage ett innlegg om markedet. Gjett om jeg ble stresset, men blir morro hvis det kommer på trykk..


Blir sikkert en liten stund til neste innlegg, mannen spør om jeg ikke skal se på tv før markedet? Vi følger egentlig med på så mye, men i denne tiden får jeg ikke med meg en ting. Mannen i hus prøver å finne en hobby på kveldene sia jeg er så opptatt....


Kos dere alle sammen....

Klem Kristin

4 kommentarer:

  1. Kongler er kjempe fine å pynte med. Jeg har også noen slike lerkekvister. Men jeg syns det er litt vanskelig å få tak i jeg.. Ikke overalt dem...

    Kos deg med kvist-prosjektene dine!
    Og støvsugingen ;O)

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  2. Kvist er kult. Jeg var å plukket kongler i går :)
    Har noe til deg inne hos meg.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Kjempefine de der kvistene.
    Skal si du er produktiv, Knallfine ting du lager. Og så spennende med marked !!
    Ha en fin kveld- Klem.

    SvarSlett
  4. Mykje fint du lagar! Trur eg må prøve meg på litt puter eg og... Så spennande å få vere med på marknad. Håpar vi får høyre litt om det seinare...

    SvarSlett