fredag 13. november 2009

Helg og litt juleverksted

Endelig helg, ikke det at det blir noe mindre gressenke på meg. Mannen har vakt ei uke til, akkurat blitt ferdig med brannvakta, nå er det elektrikervakta som står for tur. Begynner å bli meget vant med å være gressenke...

Krystall er fint og andvendes til så mye...Og passer fint inn med lin og blonder.


Lerkekvister og kongler blir enn ikke lei av å se på..


Lerkeranker...





Måtte bare vise mosen på stigen min, nydelig blandet med den gamle patinaen.


Og hjerterankene og plettene i luften lever enda..


Noen fyrstikk esker må og lages, de er så dekorative atte.




Ville bare ønske god helg til dere alle....
Her blir det litt juleverksted, barna ska lage julegaver. Det går i lerret, maling, fyrstikkesker og masse stæsj....

Masse klemmer fra meg.....

12 kommentarer:

  1. Wow,så mye fint du lager-helt imponert!! Den konglekransen under....I like!!
    Klem og riktig god helg

    SvarSlett
  2. Jammen får du laget mye som gressenke:o)) Nydelige ting i herlige miljøer. Kjempefin konglekrans.
    Ha en flott helg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for hyggelige kommentarer hos meg.
    Så mange fine ting du har laget. Blir inspirert!
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  4. så mye skjøn du lager. Lerkekongler er jo bare så dekortativt og fyrstikkeskene var helskjønne!:) Ønsker deg ei nydelig helg:) Klem monica

    SvarSlett
  5. lerketre er det dessverre lite av her jeg bor i sverige, men naboen har heldigvis ett stort tre så jeg må nog gå på slang igjen;O) neida jeg får lov å plukke. konglene er så sabla fine på grenene sine.
    ha en fin söndag.
    klem bella

    SvarSlett
  6. Heia, Kristin!
    Takk for hyggelig kommentar!
    Jammen bra du er kreativ og kan bruke din gressenketilværelse på å gjøre noe hyggelig for deg selv...Flotte fyrstikkesker du har laget!
    Ha en deilig søndag!
    Hilsen Cathrine.

    SvarSlett
  7. Hei hei
    Håper du får det til neste helg. Hadde jo vært så hyggelig å truffet deg.
    Nydelige ting du har laget. Inspirerende. Ha en herlig søndag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  8. Her var det mange fiiine bilder :))))

    Flink du er !!!

    Klem:)

    SvarSlett
  9. Hei, Kristin! Takk for hyggelig hilsen:) Wow! Så mye flott du har laget!? Makan til kreativ og flink dame;)

    Ha en fortsatt deilig søndagskveld!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  10. Hei!
    Takk for det:-)
    Legg deg gjerne til!!
    Fine ting du har laget:-)
    God søndag videre
    Kristin

    SvarSlett
  11. Moro med juleverksted! Det må jeg også arrangere før jul :)

    SvarSlett
  12. heia..
    Så flott stykke i avisen om deg :))
    Veldog moro å se deg og alt det flotte du lager !!! Jeg satt og leste og plutselig så jeg at det var deg hehe :)) Veldig moro..

    ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett