onsdag 11. november 2009

Nervene har lagt seg...

Idag var endelig avisen her og hadde sitt lille intervju. Dette er noe jeg har vært nervøs og spent på i flere dager, synes det var litt skummelt. Men nå er det over, og jeg kan slappe av litt. Nå blir det bare spennende å se om innlegget kommer med neste uke, vi var nok endel utstillere som ble intervjuet. Enda har jeg fremdeles masse å produsere før markedet, så kan ikke hvile helt på lauvbærene...
Men er en kveld neste uke jeg har tatt meg fri, da er det nemlig VIP kveld på Annasrom, gjett om jeg gleder meg, og til mannens fortvilelse har lønna og komt inn da....Huff.

Noen som har tips til hvor mange julestrømper enn bør ha med på ett marked? Er ett marked bare for en dag!
Ellers synes jeg det er litt vanskelig å sette priser på alt jeg lager. Enn skal jo ikke verken underprise eller overprise, vanskelig...

Her er hvertfall konglekransen min blitt ferdig...
Og ja, sølvpapiret skal vekk, må bare få kjøpt noe kitt...
Ha en fin fin uke videre.....
Klem Kristin

9 kommentarer:

  1. Nydelig konglekrans...du er virkelig kreativ og dyktig.
    Ha en fin dag.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  2. Så mye fint du viser :) Kjempefine bilder :)

    SvarSlett
  3. hei på deg. så fine ting du hat laget,utrolig kreativ er du;O)
    har ikke fått lagt inn så mange kommentarer rundt omkring da dagene ikke har värt så bra i det siste.
    men håper du får en fin torsdag
    klem bella

    SvarSlett
  4. Så spennende med avisa og intervju da!
    Klem

    SvarSlett
  5. spennende med intervju !!!!! Gleder meg til å se det, da må du legge det ut her???

    Fiiin krans så flink du er !!

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Du er flink! Jeg så en slik en i Vakre Hjem. Og fikk sååå lyst til å lage en selv. Det er bare tiden jeg må finne da... :) Haha.

    Hva er det som kommer i avisa? :) Jeg skal snart i avisen selv... Kjempegøy!

    Ha en fin dag snuppa! Klem A

    SvarSlett
  7. Åh så flott den ble!! Jeg har så utrolig mange kranser!! De fleste er til julebruk, men jeg har maaange som er i bruk på andre årstider også :)) Hver gang jeg tror jeg har funnet den vakreste kransen jeg noensinne har sett, finner jeg alltid en til en som jeg bare "må" ha! :DD Denne ble kjempelekker!

    Takk for hyggelig besøk på Glassveranda, og ha en riktig fin helg! :)

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  8. Så spennende med intervju :)
    Hmmm ikke lett å vite hvor mye som går på et marked... Lykke til :)
    Ha en fortreffelig kveld
    *Siv*

    SvarSlett
  9. BARE INNOM FOR Å ÖNSKE DEG EN GOD HELG.
    KLEM BELLA

    SvarSlett