mandag 16. november 2009

Ærlig innlegg i avisen vår!! Og forespørsel!

Joda, idag kom jeg i avisen. Jeg har vært helt ærlig med henhold til hvordan arbeidsbordet mittt ser ut når jeg holder på for fullt, ikke særlig ryddig. Men de ville gjerne ha ett slikt bilde, så jeg hoppet idet... Er jo slik at enn ikke alltid har det ryddig og fint..Iallefall ikke her.. Litt feil å kalle rekvedknaggen min for nostalgisk, men ellers var innlegget greit det.Innlegget ligger ikke på nett, så derfor ble det bilde av det.




Ellers er det en stund sia sist innlegg, men har går det i produksjon. Er ikke ferdig med å produsere til julemarkedet enda. Idet siste har det gått i hjerter og bildemaling. Snart i havn, og til helgen tar jeg fri og skal til Rogaland, der skal jeg besøke Løå og Skolehuset. Gjett om jeg gleder meg..


At jeg er glad i engler er det ingen tvil om, her er ett som er påbegynt, langt fra ferdig men..




En aldri så liten forespørsel...Har du en genial, morsom eller annerledes julekalender? Vis dem fram, er sikkert flere som gjerne vil ha tips til det, jeg trenger hvertfall....Jeg har enda ikke bestemt hvordan den skal være, huff, begynner å få dårlig tid jeg.

Ihelgen var jeg en liten tur på Samle og antikk messa her i Kristiansand, den er ikke så stor, men synes det er gøy å gå å titte. Jeg fant meg faktisk en kjøkkenhylle, endelig..Men den kommer jeg tilbake til senere.
Og tusen takk for kommentarer hos meg, varmer godt.
Dere må alle ha en flott uke, masse klemmer..

8 kommentarer:

  1. Hei Minka,
    Så utrolig mye fint du lager:-) Og morsomt å komme i avisen:-)
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  2. Heisann

    Så gøy å komme i avisen da ) Er bra med et ærlig bilde ;)

    Herlighet så flink du er til å lage ting da, masse fint her ja !

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så mye fint du lager! Morsomt med avisinnlegg. Og jeg gleder meg til å se hylla di!
    Ha en fortsatt fin kveld og lykke til med juleutstillingen

    SvarSlett
  4. Så moro dette var da,alle kan jo se at dette er kreativt kaos!!!

    SvarSlett
  5. Bruker en som er mørkegrå jeg, ganske tykk. Og så tvinner jeg på tynn, blank etterpå for å få dem litt stødige :) Veldig enkelt, egentlig!

    Stine :)

    SvarSlett
  6. Heii Minka! Kor gøy me avisoppslag og litt reklame for deg selv, slitan!! :-) nydelige ting du lager, ble inspirert til å finne frem symaskinen her :-) Lykke lykke til på marked!!! Vi høres!! go klem

    SvarSlett
  7. Ble nyskjerrig da du hadde lagt inn kommentar hos meg. Måtte inn og se hvem som kommer på besøk i Skulehuset til helga...
    En venndøl! Du verden!
    Da hører jeg vel på lyden når du kommer... Har masse slekt i Vennesla og lengter straks dit når jeg hører den dialekten.

    Spennende med reportasje i avisen. Det er jo også flott reklame for det du lager til julemarkedet.
    Her har også aviser vært supre å reklamere for Skulehuset. Store oppslag i 3 ulike aviser gjør at det har vært kolossalt med besøkende.
    Derfor må jeg jobbe som en gal nå og lage flere varer...

    Sees til helga!
    Si ifra når du kommer inn døra, Kristin!!!
    Klem Marit

    SvarSlett
  8. Den er kjøpt i jernvare, ja :) Ser Livs lyst har kjøpt sin svart/grå i hobbybutikk. Men her i Oslo hadde de det ikke på Panduro da jeg lette.

    Klem :)

    SvarSlett