søndag 1. november 2009

Tur til Tigerstaden

Turen til tigerstaden var fantastisk, både for voksne og barn.
Vi har fått gjort mye iløpet av veldig kort tid... Vi fikk vært litt kulturelle og tatt oss en tur i Wigelandsparken, mye flott å se på. Artig å tenke på hvor mange bilder det blir tatt der iløpet av en dag, det er nok ikke lite.....



Fikk vært innom noen brukthandlere, men med unger på slep funket det litt dårlig, så ingen handel der i gården nei.. Men var en genial liten bakgård med 5 forskjellige selgere.
Men showet i spektrum, Walking with Dinosaurs var helt topp. Utrolig hva de får til, var ganske så virkelige. Og ungene storkoste seg... Fikk dessverre ikke tatt bilder.
Tur til Grunerløkka fikk vi og presset inn i programmet, og det uten unger.. Det funket bedre, hadde med meg mannen som handlebrems da!! Var så mye flotte små butikker, både interiør og barnebutikker. Var mye en hadde lyst på, ingen fare med det.... Tok dessverre ingen bilder av butikkene, da kamaret ble gjenglemt i bilen.. Men uansett, Grunerløkka kan anbefales på det sterkeste.

Jeg fikk handlet meg en lekker bluse til spot pris..


Og en herlig kjole/tunika til eldste jenta.



Og da vi skulle tusle hjem til min tante som bor på Torshov, ikke langt fra Grunerløkka, gikk vi forbi en herlig liten butikk som heter http://mormorskommode.no/ . Her fant jeg en søt lastebil til barnerommet og en kiste til meg selv. Her var det masse lekre saker, hadde bare lommeboken vært litt tykkere sku jeg hatt med meg mye mer...






Tror tilogmed mannen i hus ble fornøyd med trekisten, det er en gammel ammunisjonskasse fra Tyskland. Men tror den skal få seg ett strøk med drivved beis etterhvert..
Igår var jeg helt tom, alt var tomt... Det er sjeldent, og godt det ikke varte. Idag er jeg igang med nye prosjekter, male en gammel kiste og male noen bilder. Bilder får komme senere..

Ha en fin fin uke alle sammen
Klem Kristin

11 kommentarer:

  1. Et kjempekoselig innlegg. Hørtes ut som en veldig hyggelig lørdag :) lastebilden var bare skjønn!

    Klem fra Maia

    SvarSlett
  2. Så fine ting du fikk kjøpt,nydelig bluse!!Veldig enkelt å hekle,du lærer det på en kort kveld!!klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kos kommentar frå deg:) Blir såå glad:)
    Så fine plagg og ting du har kjøpt:)
    Ønsker deg ein fin tysdag:)
    Nattaklem:)

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar, ser ut som en kjekk tur til Oslo. Herlig bil, og skjønn kiste. Nydelig bluse, må visst ta meg en tur på byen å kjøpe noen nye klær jeg også. Klem.

    SvarSlett
  5. Ser ut som du har fått gjort mykje i Oslo. Mange gode kjøp! Likte alt! Er spent på kva du skal bruke kassen til. Eg har nemleg fleire liknande kassar og skrin som eg lurer litt på kva eg skal gjere med.....

    Ha ein god dag!

    SvarSlett
  6. Så mye fint du fikk kjøpt.Kisten og blusen er flotte.

    SvarSlett
  7. Det høres ut som en flott dag!!! Og så mye fint du fikk med deg! Elsker klærne!!

    SvarSlett
  8. Ja ikke sant !! hadde vært noe det å hatt det sånn!! :)

    Men det kan en vel bare drømme om hehehe :)

    SvarSlett
  9. så nyyydelige ting da og den kjolen var bare utrolig skjønn :))))

    SvarSlett
  10. hei hei
    Klærne er fantastiske. Jeg bor på vest landet og er sjelden i Oslo men når jeg hører og ser på utvalget så hadde det vært kjekt med en tur dit.
    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  11. Så fine ting du har kjøpt...blusen din var nydelig.
    God uke til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett