torsdag 19. november 2009

Vip kveld hos Annasrom....

Igår kveld var det Vip kveld på Annasrom . Og gjett om de hadde gjort det flott, vi fikk både gløgg og tapas...Og ett knalltilbud i butikken som jeg dro nytte av, nemlig ta 3 betale for 2, dette gjaldt alle klær...Og her er mitt innkjøp:

Først må jeg bare vise frem disse nydelige knottene med små sislinger...Hvor de ender til slutt vt jeg ikke enda, men har mange muligheter..Disse kommer og fra Annasrom.






Denne genseren fra Container har jeg hatt lyst på leeenge, og igår ble den min..Den sitter så utrolig flott på, innsving i livet og ryggen.




Og denne sitter som ett skudd, utrolig lekker, for meg som ikke er så brystfager så fremhever denne akkurat det motsatte.....Og jeg har sett den på en av de ansatte( herlige søte Henriette, herligere mennesk kommer man ikke over for ofte), og den var så flott, så denne ble bare nødt å bli med meg hjem..Denne er fra Co2.



Og til slutt denne lekkre saken, helt herlig deilig stoff.....Fra Container denne også.



Så for min del ble denne kvelden helt topp....Takker Anniche og jentene hennes for en flott kveld. Jeg hadde ikke med meg kamera, men Anniche hadde ordnet en egen fotograf for kvelden, ei super flink ei, her er link til henne . Absolutt verdt en titt hos henne.
Ellers idag går det i vasking og pakking. Og for noen flotte flinke barn jeg har, de har ryddet og vasket og støvsugd. Vel å merke så er de 3 og 1,5 år gammle....I helgen blir det rogaland, så ønsker dere alle en flott helg.
Klem Kristin

12 kommentarer:

  1. Så flotte klær du har fått deg !
    Ja, mye fint hos Annas ! Jeg var der også i går kveld,veeldig mye folk !! men ble ikke de store kuppene på meg, litt småtteri bare :)
    Ha ei fin helg på tur, da- klem

    SvarSlett
  2. hallo... gud a med så fine klär du fått deg, jeg har solgt container klär för og jeg bare elsker de klärne, så utrolig mye fint der...
    De knottene var jo også så herlige, tror jeg har byttet ut alt som kan byttes ut her hjemme med nye knotter.Så göy å se deg i avisa .man får liksom ett annet inntrykk av de man blogger med når man ser bedre hvordan de ser ut,
    kjempegöy...
    ha en fin fredag vennen.
    klem bella

    SvarSlett
  3. Å så nydelig!!! Flotte klær! Høres veldig hyggelig ut med en slik klem!! Kan tenke meg det var mye lekkert;)

    Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  4. Herlighet så mye lekkert som ble med deg hjem. Tenker du blir fin, og de knottene var bare SÅ søte:-)
    God helg til deg. Klem Ingrid

    SvarSlett
  5. Se her ja, nå blir du fjong!! Herlige ting du har kjøpt!
    Tusen takk for alle flotte kommentarer hos meg..
    Ha en fin helg!
    klem

    SvarSlett
  6. Helt nydelige klær du har kjøpt. Jeg er stor fan av Container! Knottene var også skjønne.
    God helg klem fra Maia

    SvarSlett
  7. ååå heldig !

    Hvor ligger den butikken?

    Kjøpte du noe?

    Du jeg kjøpte den på biltema ;)

    SvarSlett
  8. Koselig å ha deg i Løå. Skulle hatt bedre tid til deg og de andre bloggerne som kom men neste gang vi fikser til i Løå må vi få oss cafe bord slik vi kan slå oss ned for en prat:)

    SvarSlett
  9. Se her, ja! Skal si du har handlet!
    Det er mye flott å få tak i akkurat nå, synes jeg. Gøy å gå i butikker når det er mye å velge mellom.
    Mange sukket over den flotte grå/hvite kåpa du hadde på deg da du var på Skulehuset. Den var også kjempefin!!!

    Skulle gjerne vært hos Anniche også. Lenge siden sist. Det er en fryd å tilbringe laaang tid der.
    Ha det riktig godt, da!
    Klem Marit

    SvarSlett
  10. Herklig med vip. kveld hos Annas hus...jeg ser at du har kost deg og funnet noen fine skatter.
    Takk for hyggelig kommentar og velkommen til min adventskalenderblogg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  11. hei... bare innom en tur for å önske deg en kjempefin 1 söndag i advent.
    klem bella

    SvarSlett
  12. Så mye fint du har kjøpt deg!! Likte alt sammen:o) Jeg liker meg også godt på Annas rom og må innom der hver gang jeg er på de kanter:o)
    Ønsker deg en flott uke med mye god hjelp fra småtrollene til jul;o)))
    Klem fra Solveig

    SvarSlett