torsdag 3. desember 2009

Adventskalender og utfordring..

Kjempe gøy å kunne ta utfordringer, denne utfordringen kom fra Anetteshus . Trodde ikke ungene sku få en fin kalender i år. Vi har vært så opptatt at det ble ikke tid, så vi sku krype til korset og kjøpe ferdige i år... Men til min store flaks og mannens uflaks var der tomt...Så pakke kalender ble det, litt annerledes i år men ble fornøyd, ikke kostet den noe særlig heller. Og lett å lage..Jeg har brukt en rekved plank, hamptau, ståltråd og granbar.



Eller vil jeg gjerne reklamere for ett julemarked som ska foregå på Rennesøy til søndag 06.12.09 kl 11.00 til 17.00. Ta en titt på hjemmesiden deres Hanasandgard . Jeg er så heldig at jeg fikk være med jeg og...Sees vi kanskje da??

Ha en koselig torsdag videre alle sammen...Klemmer...

7 kommentarer:

  1. Kjempelekker kalender.
    Så flink du er..

    SvarSlett
  2. Så koselig kalender du har laget til ungene... kan tenke meg de gleder seg til hver pakke...

    I år fikk mine Flax kalender... blir nok siste gang også tror jeg hiii...
    ha en fin kveld..
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  3. Koselig kalender,jeg har også gavene hengende på rekved;)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. hei vennen...jeg har hatt problem med å komme inn på bloggen din, det samme med fire andre.får se om jeg får sendt denne kommentaren da.her er alt som för,jeg stresser ikke så mye til jul lengre,pynter litt og tar livet med ro.
    koselig med marknad da, du har sikkert lager masse fint kan jeg tanke meg.
    ha en fin helg.
    klem bella

    SvarSlett
  5. Så fin den, kalenderen ble.. helt nydelig og så spesiell! Kreativ du er! :)

    HA en nydelig førjulstid!
    Klem fra svingen!

    SvarSlett
  6. Takk for besøk i bloggen min:-)
    kalenderen din var jo bare kjempekoselig,
    kjekt å være litt kreativ å finne på noe ikke alle andre har:-)
    -Fortsatt god adventstid!

    SvarSlett
  7. du får det til å høres så lett ut hehe :)

    Jeg syns det ser vanskelig ut lage sånne jeg, den var jo kjeeeeempestilig:)))

    SvarSlett