tirsdag 15. desember 2009

Bilderas....Svibler, zinkhus og lyslenker..

Nå føler jeg meg nesten ferdig pyntet til jul...Mannen tror meg ikke men...Sviblene har og komt seg på plass, hadde ikke tenkt å ha i år, men da jeg så ett innlegg hos Hannas sjarmerende juleblogg måtte jeg bare ha. For ei dame, hu kan inspirere !Og jeg har fått kjøpt meg ett av de vakre zinkhusene, skulle gjerne ønske meg det største, det var bare helt dååhn... Ellers har vi endel sykdom i hus, vart ei god stund nå så håper alle blir friske før jula virkelig setter inn. Vi ska nemlig til Rogaland i jula. Håper bare vi får plass til alt, hehe.














Her sitter jeg når jeg blogger...


Nå er jeg hvertfall i havn med både markeder og bestillinger på bildene mine, så nå er det bare kos frem til jul. Jaja, noen gaver må nok fremdeles handles, men har ikke tenkt å stresse.. Skal ha meg en dag i morgen uten unger i byen. Handle i ro og make og bare titte på alle de andre som stresser (håper jeg hvertfall, mulig jeg blir stresset hvis jeg ikke finner noe..). Og for de som lurer kommer min Give away veldig snart....

Ha en flott dag videre, klems...

8 kommentarer:

  1. Ser ut som du begynner å bli klar til jul, ja!
    Så koselig du har pyntet!
    Likte himla godt gardintrappa di!
    Jeg fikk også med ei gardintrapp sist jeg var på Vennesla... Har ikke turt å vise den til husbonden enda. Da tror har nok det har rabla for meg.
    Trappa er veldig gammel, veldig turkis og veldig slitt.
    I mine øyne blir jo det: Veldig sjarmerende...

    Har en bror i Vennesla. Han kommer til meg lille julaften om kvelden.
    Da kommer han med varebil og ny(veldig gammel) veggseksjon til meg!
    En travel dag for ommøblering... Men den seksjonen er jeg helt vill etter!
    Som jeg gleder meg!

    Fortsatt fine førjulsdager til deg og dine!
    Klem Marit

    SvarSlett
  2. Helt greit med bilderas når det er så masse bilder som kommer!! Snakk om stemning!!
    klem

    SvarSlett
  3. Såååå mange herlige bilder:)Takk for stemninga :)
    Nydelig pynta:)
    Takk for helsing:)
    Ønsker deg ei god natt å ein fin torsdag med masse julestemning:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  4. Du kan å lage stemning rundt deg! Så flott med alle lyskildene....ikke rart du blogger mye fint med en sånn arbeidsplass:o))
    Veldig kjekt at du er fornøyd med markedet. Alltid kjekt å få respons når en produserer noe:o))
    Håper dere blir friske igjen til jul!
    Ha en flott adventshelg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Nydelig julestemning hos deg. Her er det runde to med svibler. I dag snør det hos oss.Ønsker deg en fin adventshelg.

    SvarSlett
  6. Svibler er jo bare så skjønne FØR de springer ut, så skjønner godt at du måtte ha litt av de. Du har pyntet så fint til jul.
    Ha en herlig dag videre

    SvarSlett
  7. Hei vennen,,iàm back;O)
    Godt Nytt År forresten,åå det er så godt å väre tilbake etter ett meget ufrivilligt fravär,men håper pc holder en stund til.
    Har sett nedover bloggen din og du har jo pyntet sååå koselig til jul,og svibler er min store favoritt til jul,din dekorasjom var jo så meg,,,hehe.
    ha en fin tirsdag..
    klem bella

    SvarSlett