lørdag 19. desember 2009

Give Away!!!!

Endelig skal jeg ha min første give away. Synes det er kjempe gøy å få gitt bort flotte ting, jeg synes hvertfall de er flotte. Jeg skal gi vekk ikke bare en premie, men 2.....Premiene blir nokså like og flotte. Noe av premien er en gammel melsekk, har både med rød og blåe striper, så dere får velge selv hvilken farge...Ellers blir det noe annet og som jeg håper kan bli litt tilpasset vinnerne. Fristen for å være med er 15 januar. Syntes det var greit å ha en gave eller to å gi i januar.

På bildet ser dere noen av mine julegaver som jeg har pakket og pyntet, sammen med melsekkene som er en del av premien...De er så lekre....Den røde har monogram og er litt grovere enn den blå i stoffet, den blå har ikke monogram men er vel så like flott!!




Reglene er som følgende:
1 lodd for kommentar under dette innlegget
1 lodd for å bli følger hos meg
1 lodd for å linke innlegget til din side (bruk da gjerne bildet)
(skriv gjerne i kommentaren hvor mange lodd dere tar)

Ellers vil jeg gjerne ønske alle sammen en fortsatt herlig lørdagskveld; klems...

54 kommentarer:

  1. Hei.Tror nok du blander meg med en annen,bor ikke i Rogaland.Vil gjerne være med i utlodningen din.Virkelig flotte melsekker.Står høyt på ønskelisten.Det blir 2 lodd.Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  2. Oi! Spennande med give-away! Eg vil gjerne ha 3 lodd, er jo allerede følger, og skal linke dette i løpet av helga. Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  3. Blir gjerne med i trekningen. Melsekker har stått høyt på ønskelisten lenge... ;-)
    Jeg følger bloggen din gjennom Bloglovin. Vet ikke om det kvalifiserer til 2 lodd?
    Ha en fortsatt fin kveld!

    Kari :-)

    SvarSlett
  4. Hei,jeg vil gjerne være med!2 lodd til meg,jeg er allerede følger av bloggen din!
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  5. Så spennende med give away! Og en melsekk har jeg veldig lyst på! ;)
    Har herved blitt følger, og iler inn til meg selv for å linke hit! Så 3 lodd til meg! :)

    Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  6. Å ja ! Klart jeg bli med :-)
    Tre lodd til meg takk !

    Ønsker deg en fiiin Adventshelg.
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  7. Sååå koselig!!! Jeg vil gjerne være med med 2 lodd...følger deg allerede!!!
    Ha ei god jul!!!
    Hilsen Ruth

    SvarSlett
  8. Å kor gøy da:)Har ønska meg ein slik sekk..
    Då blir det 3 lodd:)
    Nattaklem frå Astrid

    SvarSlett
  9. Heia..Klart jeg vil bli med i trekkningen din !
    Ønsker deg en flott førjulstid!
    2 lodd på meg.

    Klæm Linda

    SvarSlett
  10. jeg er med å jeg tar gjerne 2 lodd
    god jul

    SvarSlett
  11. Jeg blir veldig gjerne med:o)
    Jeg legger meg til som følger, flott blogg du har... Så da blir det vel 2 lodd på meg da:o)

    Mvh
    Line - frustrert@frue.no

    SvarSlett
  12. Heisann:) Jeg vil veldig gjerne være med i konkurransen din, nydelige premier:) Så kosleig å feire jul i rogaland da:) tror nok snøen holder seg her, ser sånn ut på langtidsvarselet iallefall og vi krysser fingrer og tær. Nå er det tid for jul med hellstrøm:) klem monica

    SvarSlett
  13. Så fantastisk fine disse sekkene var! Gjett om jeg håper på å være en av de heldige vinnerne. :)

    SvarSlett
  14. Hei;)
    For en flott blogg jeg fant her!
    Jeg vil gjerne være med på trekning;)
    Har lyst å følge deg videre og linker også så da blir det 3 lodd til meg;)
    Ha en fin førjulstid;)

    SvarSlett
  15. Vil gjerne vere med. Fine gaver!
    Linker, og følger deg fra før.

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  16. Oh...så gøy at jeg kom over konkurransen din.Jeg elsker jo disse melsekkene så nå krysser jeg både fingre og tær:o)
    Vil også benytte anledningen til å takke deg for dine trofaste kommentarer dette året, gleder meg til å følge deg videre i 2010...God jul og et spennende nytt år. Julehilsen fra Maliva

    SvarSlett
  17. Det må vel bli vinnerlykke å "ta lodd" på julaften. 3 lodd til meg. Følger, linker og min kommentar. Krysser fingre og tær, for melsekk er berre lekkkert.
    Klem :O)

    SvarSlett
  18. Hei og GOD JUL... :D

    Jeg prøver lykken med 3 lodd... *Krysser fingrene*

    Klem fra Malin Virginia

    SvarSlett
  19. Dette er noe helt nytt for meg, giveaway, kanskje jeg vant. Ett lodd teller det også.. :) Inspirerende blogg. Fortsatt god jul.

    SvarSlett
  20. Hei!
    Jeg blir gjerne med på ditt blogglotteri.
    Melsekker er toppen!
    Jeg setter inn bilde og linker til deg. (To lodd.)

    SvarSlett
  21. Hei!
    Blir gjerne med i trekningen med 2 lodd.
    Alltid hyggelig å følge koselige blogger.

    Klem fra lykkeliten i lykkelitensboble

    SvarSlett
  22. så fin premie, har hatt lyst på en slik sekk en stund nå så håper jeg har hellet med meg:) jeg kommenterer, legger meg til som følger og linker så det skulle vel bli 3 lodd det:) jeg skal også snart ha give away så hiv deg gjerne med der etterhvert:)

    ønsker deg en fin dag:) klæm

    SvarSlett
  23. Så fin premie! Melsekker er jo så fint.
    Jeg vil gjerne være med i trekningen og tar to lodd.

    Ønsker deg en fortsatt god romjul!

    SvarSlett
  24. Hei!

    Jeg blir gjerne med på trekningen! 3 lodd til meg:) Flott premie!!

    Ha en flott romjul!

    Klem fra Renate

    SvarSlett
  25. Jeg blir gjerne med på konkurransen. Fine melsekker!! Flott blogg du hadde også:)Første gangen jeg har dumpa innom her! 3 lodd på meg takk:)
    juleklem fra Tutta

    SvarSlett
  26. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, så jeg tar 3 lodd da jeg også har linket og er følger. :o)

    Ønsker deg en riktig fin romjulsdag!

    SvarSlett
  27. Hei! 3 lodd på meg og... så fine ting.. blir spennende.. HA EN FIN 1. NYTTÅRSDAG:)

    SvarSlett
  28. Så fine gaver i din udlodning, flotte melsække!
    Er med på 2 lodder!

    Godt nytår til dig fra
    Helle

    SvarSlett
  29. Jeg tar 3 lodd! Klem fra meg

    SvarSlett
  30. Jippi, Tre lykkelodd på meg .
    Ha en deilig uke...

    SvarSlett
  31. 2 lodd til meg
    Eg følger deg :)

    SvarSlett
  32. Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I am a follower also and added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/(3 lodd)
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia,
    Ukka

    SvarSlett
  33. Hello Мinka!!
    I like your blog. I became a follower already.
    Many thanks for the chance to win this nice candy. I linked it on sidebar.
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    Many hugs from Larisa. Happy New Year! )))))

    SvarSlett
  34. It would be great to receive such a gift! Thank you for this opportunity. saluti dall'italia
    public tomorrow the post on
    http://kreattiva.blogspot.com/
    i am follower 3 lodd ;-)

    SvarSlett
  35. Hei! Jeg fant konkurransen din via en annen side. å nydelige premier! Jeg blir gjerne med, og trekker 2 lodd - kommentar og følger.

    Stikk gjerne innom hos meg du også, jeg har en liten give away som du er velkommen til å delta i.

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  36. Hei, jeg er med!
    Tar 3 lodd takk:o))

    Kjempefin blogg du har, takker for titten, jeg kommer snart tilbake:o)

    Klem Line

    SvarSlett
  37. Jeg tar gjerne 3 lodd. Så fin premeie.

    Legger deg i blogglisten min jeg.

    Ha en fantastisk god helg.

    Klem Stine

    SvarSlett
  38. så fiiiint...
    jeg bruker ikke følgere, men legger deg til blogglisten, og så linker eg deg på siden,- nå lever vi bare i spenning alle sammen...
    kommer gjerne tilbake, liker bloggen din! magny

    SvarSlett
  39. ja jeg må jo väre med på de fine gavene dine....
    det blir nok tre lodd på meg vennen...
    klem bella

    SvarSlett
  40. Trodde jeg hadde lagt inn kommentar på denne, men jeg fant den ikke. Jeg blir gjerne med hvis jeg får =)

    SvarSlett
  41. Many thanks for the chance to win this nice candy. I linked it on sidebar. I became a follower already. http://gavkichavkiscrap.blogspot.com/

    SvarSlett
  42. Så spennende, virkelig flotte premier! Trekker tre lodd jeg. God natt

    SvarSlett
  43. ÅÅÅ jeg prøver meg jeg om jeg har hell hos deg... kanksje dete r for sent...

    Klem

    SvarSlett
  44. Jeg slenger meg på i siste liten og tar 3 lodd! Sånne melsekker er bare helt fantastisk fine!!

    SvarSlett
  45. Heisann !!
    No håper eg at eg ikkje er for sein til denne give away`n.....:o)Huff!Å den premien da,WOW WOW!!!
    Fant deg gjennom bloggen White Vintage:-))
    Du er no jammen ei kreativ dame ser eg,flink!!
    Men da satser eg på at eg rakk å vere med her,ja at eg kansje i tillegg har lykka med meg!:-))
    Da blir det 3 lodd på meg takk!!
    Lykke til!!
    Ha ein fin fin dag!
    Klem,
    Randi

    SvarSlett
  46. Hjelp.har jeg gått glipp av dette??? Jeg krysser fingrene for at jeg ikke er for sent ute...følger deg fra før,så det blir to sjanser på meg!
    klem

    SvarSlett
  47. Så koselig at du vil bli med på min lille Give Away! Jeg slenger meg med din også, og tar gjerne ett lodd sånn på tampen ;)
    Nå skal jeg ha meg en runde i bloggen din :)

    SvarSlett
  48. Heisannn
    ja da rekker jeg det i siste liten da:)
    2 lodd på meg....flotte de sekkene ME LIKE..krysser armer og ben....
    hyggelig at du ble med på min :)
    kos deg
    goeKlemmer

    SvarSlett
  49. Oj, oj! Så fine melsekker! Jeg vil veldig gjerne bli med på konkurransen og tar 3 lodd!
    Hilsen Janette

    SvarSlett
  50. How exciting to be having your first Blog giveaway !!!!! If I am not to late I would love to be a part of your celebration. If I am to leave there will always be next time. Please come by my little home when you have hours for a visit. I am a retired American nurse who is living her life dream of life on a beach in Mexico!

    Pattie;)
    Mazatlan Mexico.

    SvarSlett
  51. Velkommen! Kom fra polske og jeg vet ikke om jeg kan delta i konkurransen, men posene jeg liker veldig. Jeg vet ikke norsk, derfor for eventuelle feil på forhånd beklager, men jeg bruker min ordbok;) Jeg hilser den polske snø;)

    Natalia

    SvarSlett
  52. Hei! Det er fortsatt 15. januar og jeg ser at du ikke trekker lodd før i morgen så jeg hiver meg med :0)
    3 lodd!

    SvarSlett