mandag 21. desember 2009

Juletreet vårt....

Igår pyntet vi juletreet..Vi bruker ikke elektrisk lys, men levende lys. Synes det er så flott, har bøtte rett ved itilfelle når de er tent. Bare synd lysene ikke varer så mange timene, men må bare ha ett lite lager så går det og fint.
Her lyser det fint opp om kvelden...Og ja, etter mannens ønske ble det glitter på i år, jeg er ikke helt enig men la gå..Og siden vi har ei lita som er veeldig langfingret henger den ikke helt ned,hehe. Er første året jeg bruker sinktønna, er sååå fornøyd med den...




Her er det i lys stue..


Siden vi ikke har elektrisk lys ble det denne stjerna som jeg kjøpte for noen år siden, den er i fattigmannsølv.



Selvlagde kremmerhus er ett must..





Selvlagde engler..


Denne engelen fikk jeg i posten, ei i familien som har sendt til alle slik at vi alle henger den opp på treet og har ett bånd mellom oss i juletida, koselig..


Pippipene mine har og fått sin plass på treet i år.


PS!!! Ikke glem give Awayen min som ligger her....

Idag ble jeg ferdig med alle julegavene, nå står bare mathandelen igjen for tur i morgen...
Ønsker dere alle en kjempe fin start på uken, klems...

6 kommentarer:

  1. Et virkelig nydleig tre,også levende lys da..:)
    Ha en strålende jul med masse kos og takk for alle fine ord fra deg i høst!!
    Stor klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Herlig juletre... missunnelig på den tønna altså! Leter etter noe slik jeg og, men litt treg i avtrekkern i år!

    God jule ønskes også deg og dine.. så "sees" vi rundt her og de.. *ler*

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Så flott juletre dere har! Masse nydelig pynt! Så sjarmerende med levende lys...
    Synes sviblene lukter godt, men tåler de dessverre ikke :(
    Veldig hyggelig at du vil følge meg videre :) Og takk for alle hyggelige kommentarer! Riktig god jul til deg og dine! klem

    SvarSlett
  4. Ååh såå koselig med levende lys da:)
    Ønsker deg ei GOD JUL
    Klem Nina

    SvarSlett
  5. For et nydelig juletre!! Herlig med den zinktønna:o))) Masse fin julepynt. Veldig kjekt å se hva andre har av pynt....får masse inspirasjon da:o)
    Takk for gode ord min venn. Gleder meg til å følge deg videre også:o)
    Ønsker deg en nydelig jul - kose deg masse!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  6. Sååå koselig hos deg:)Treet er kjempe VAKKERT!!!
    Tønna det står er prikken over ièn!
    Nyyydelig:)
    Ønsker deg ei god jul:)
    Juleklem frå Astrid:)

    SvarSlett