mandag 7. desember 2009

Jul i huset Kveldsro...

Endelig tid til ett innlegg, og ikke minst fått tid til å pynte litt til jul.....Og har tilogmed fått bakt litt. Markedet sist helg gikk kjempe bra, var ett flott stort arrangement. Forskjellige utstillere, masse gøy for barn. Leke plass som var inngjerdet, masse dyr, traktorkjøring, ponnie ridning...Synes det er viktig at ungene og kan ha det kjekt på ett marked. Mat var der og, lapper, nissegrøt, varm røkt laks og grillet smågris.

Her har de og satt opp ett fint motiv for julebilder, de hadde egen fotograf der, men vi tok selv..



Men nå tenkte jeg faktisk å vise dere litt om hvordan vi har fått pyntet til jul i Kveldsro, ja huset vårt heter det fra gammelt av.

Her har jeg vært i hagen og hentet meg ett juletre til trappegangen, ble kanskje litt stort men fornøyd jeg..



Treet er pyntet med kuler og non engler jeg er glad i..


Den store nissen har og funnet sin plass i trappeoppgangen.


Det lille ikke så fine vinduet i trappa har fått litt gran pynt og mange små lykter...


Så var det høytaleren i stua da, ikke lett å skjule disse men vi pynter opp så godt vi kan.


Ett lite tre har jeg og fått på plassen min, der jeg blogger...


Inngangspartiet måtte jo og pyntes litt. Ikke se på den grusome døra, den ska skiftes ei gang i fremtiden...


Var litt usikker på om jeg sku pynte treet litt, får se om jeg finner noe etterhvert..


Og ja, lyset har rent litt ut, får brenne det opp først, vanskelig å få ut,hehe..



Til slutt idag ville jeg bare vise den fine julespilledåsa, den kommer frem hver jul. Og er en av de få tingene som har litt rødt i seg her i hus...



Helt til slutt vil jeg gjerne si at jeg ska ha en give away her hos meg..Gledet meg lenge til det, elsker å gi bort flotte ting. Meningen var å ha det når jeg rundet 5000 besøkende, men det rakk jeg ikke. Men bedre sent enn aldri, så følg med......give awayen kommer snart...

Gjøre meg ferdig med noen bilder jeg har i bestilling, så er det marked på Rennesøy igjen til søndag..

Ha en fin fin helg alle sammen..Klems..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar