søndag 20. desember 2009

Siste adventsøndag!!



Ja, da var det siste lys vi tenner i adventstida...Hjelp, så fort det går, så altfor fort. I år har jeg hatt det så travelt at det er ikke før nå ihelga jeg har hatt tid til juleforberedelser. Men men, det vi ikke rekker, rekker vi neste år...Koselig får vi det uansett. I helga har det blitt julerent, og masse snø har det og komt. Har bare en liten handlerunde igjen i morgen så er jula i boks for i år, da sier vi oss ferdige om vi ikke er det. Idag har jeg og ungene pyntet juletreet, minsten var vel egentlig mest opptatt av å ta det ned men..Bilder kommer i morgen..
Ellers vil jeg bare minne om min Give Away som er her ...

Kos dere resten av denne flotte søndagskvelden alle sammen...

6 kommentarer:

  1. Ja, tenk nå er jula her om 3-4 dager. Jeg gleder meg, og har ferie helt til 4.januar. :) Så fin adventstake du har.

    SvarSlett
  2. Desember går ALT for fort...nå må vi bare nyte det som er igjen!!
    klem

    SvarSlett
  3. Enig med deg; førjulstida gikk noe forferdelig fort unna:o))) Høres ut som om du er godt i rute. Her er det snø, julestemning og fyr på peisen. Har også pyntet juletreet ( på hytta). Litt magisk å pynte med de små. De hadde så mye julestemning....sang av julesanger av full hals og passet på de hadde like mye pynt hver:o)
    Ønsker deg flotte førjulsdager:o)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Hei, ja tiden flyr så altfor fort. Her er det også snø, altfor mye. Klem.

    SvarSlett
  5. Hei Minka,

    måtte inn å hilse på deg før jul - ser jo at du har vært 'hos meg' - kjempekoselig! Ønsker deg og dine en gledelig jul i ditt fine julepyntede hus, lekkert lekkert...

    Klem fra Hellemor

    SvarSlett
  6. Heisann!
    Takk for besøket på bloggen min. Kjempekoselig med kommentarer.=)
    La meg som følger jeg. Har lest et godt stykke ned i bloggen din og har storkost meg hvert minutt.

    SvarSlett