fredag 15. januar 2010

Forsinket Give away....

Sku hatt trekningen klar til nå, men blir litt forsinket....Vært på handle tur idag, og nå ska vi pakke sakene og dra på isen med familien og spille ishockey. Vi blir mange idag og, byttet søndagen mot fredagen denne helgen. Ikke alltid lett å få det til å passe for alle. Fra før har jeg de vanlige kunstskøytene, men fytti bingen å vonde de er på beina.... Er jo ikke så ofte en går på skøyter, men når man har blitt voksen synes jeg ikke det er ille å bruke litt ekstra penger på gode skøyter, de varer jo sikkert i maaaange år. Så med den unnskyldningen har jeg vært å handlet meg nye....


Jeg gleder meg til å ha det godt på beina idag...Etter isen ska vi alle samles hos tante og ha kveldsmat, så blir en sen kveld for eldste jenta mi. Derfor blir trekningen i morgen tidlig, så i morgen da er det klart hvem som er vinnere....
Kos dere på en aldri så herlig fredag, og tenk, det er helg....Klems

5 kommentarer:

  1. Kos deg på nye skøyter.
    Og god helg!
    Klem,

    SvarSlett
  2. Grattis med nye skøyter :-), har også den gamle typen og det er en lidelse å ha de på seg...

    Ha en fiiin helg !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Så moro!! mest ski her...
    God helg og klem til deg,taco'n venter...

    SvarSlett
  4. Gratulerer med nye skøyter,de ser knall gode ut!! Kos deg i helga:-)
    Hilsen Ruth

    SvarSlett
  5. Hei Minka. Kos deg på skøyteisen.

    Jeg har noe til deg inne på min blogg ;)

    Ha en strålende helg.

    klem Stine

    SvarSlett