onsdag 27. januar 2010

Gjensyn....


For lenge sia vist jeg frem en statue som vi fikk til vårt bryllup. En flott ting å få, men bare det at jeg syntes det var feil farge...Så i høst fant jeg frem spraylakken, og vips ble den jammen hvit den og...Nå passer den mye bedre inn i min stue. Den har faktisk også mange fine små detaljer, og selvfølgelig våre navn og dato..


Jeg vil og vise dere en sak som måler 2 meter og 10 cm, den er kald og den vitner om at vi har en del arbeid som gjenstår med huset. Jeg kan vel trygt si at jeg fyrer for kråkene som sirkler rundt vår pipe..


Iforegårs hadde vi faktisk 13 minus..Og idag er det 4 pluss, og gjett om det smelter....


Ha en flott dag i pluss grader, lysere tider i vente..Klems

2 kommentarer:

  1. The wooden color was nice but the white color is wonderful in your home really. I would never had an idea to re-color the statue ))) You are so creative Minka)))

    SvarSlett
  2. nydleige bilder... og statuen ble virkelig vakker som hvit!

    klem¨¨*

    SvarSlett