torsdag 14. januar 2010

Gleder meg......



Jeg gleder meg som en liten unge på julaften til å trekke to vinnere ikveld.....Eldste jenta mi ska få oppgaven med å trekke ut to vinnere. Jeg har brukt gammle måten med lapper i en bolle. Er så lite teknisk av meg at det nesten er flaut...Derfor godt mannen min elsker slikt, så slipper jeg unna..
Jeg legger ut vinnerne ikveld. Idag ska jeg og ungene i lekeland og kose oss. Må si at kong vinter har gjort meg til en riktig huleboer, men nå som gradene stiger har jeg våknet litt igjen. Jeg ska også få handlet med det siste magasinet til Jeanne Dàrc living, gleder meg. Nei, nå ser jeg at klesvasken sitter på hodet til minsten (ei truse vel og merke, rene klær da..), jeg får legge sammen noen klær før jeg tuter avgårde.

Ha en nydelig dag videre alle sammen...klems..

3 kommentarer:

  1. Hei hei, titter innom for å ønske deg lykke til i min Give Away, kjempegøy at du ble med! :-)

    Ønsker deg en strålende dag videre! :-)

    SvarSlett
  2. hei, hei!!! Good luck Minka ))))

    SvarSlett
  3. Hei søta ! Synd jeg ikke fikk treffe deg i dag - jeg og resten av Andersenes har ligget flat i ei uke med spysyka , ugh ugh !
    Håper dere har hatt en suuuper dag . Stor klem :)

    SvarSlett