fredag 29. januar 2010

God helg....



Ville bare innom for å takke for rådene angående maling av kistene og skapet... Kistene blir nok som de er(iallefall foreløpig). Men skapet derimot, det blir nok malt i helgen...Mannen sku ta med både drivvedbeis og hvitmaling(for jeg er tom nå), så får jeg se hva det blir. Sette noen prøver på skapet og så se hva som blir best...

Tror mannen ser seg ei helg nokså ensom sia han sku ta med maling hjem...Hehe, han vet at når jeg begynner på ett prosjekt, så sitter jeg ikke i sofaen og koser eller legger meg tidlig. Men med unger i hus blir det kveld og netter man må jobbe. Jeg synes det er kos jeg, bare jeg får meg ei cider og en kost, så koser jeg meg til langt på natt...


Det går mot lysere tider..Fargene kan igjen komme snart, ska bli deilig...


Ha en kjempe fin helg alle sammen...Klems, og grattis til alle dere som ble med i finalen på bad konkurransen, alle badene er supre...

15 kommentarer:

  1. Ha ei super helg du også!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  2. så gøy det skal bli å se resultatet av helgas malejobb! Nydelige blonder på tekstilene du viser i dette innlegget! :)

    Ønsker deg ei rikig god helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Juhhuu...Bare en sjekk,hehe

    SvarSlett
  4. Bra du sparar kassane! Blir spennande å sjå korleis skapet blir. Kjenner meg heilt att i beskrivinga av korleis det er å holde på med prosjekt ;-). God helg til deg!

    SvarSlett
  5. God god helg til deg også,gleder meg til å se...
    klem

    SvarSlett
  6. God helg til deg også og lykke til med malejobben.klem

    SvarSlett
  7. Lykke til. Holder selv på med et maleprosjekt, og tv og kos blir det ikke så mye av.
    Ha en fin helg. Klem :O)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for koselig hilsen...og baderomsstemme:o))) Du er alltid så flink til å legge igjen noen gode ord som gleder:o)
    Så fine bilder du viser. Rosa mot grått og hvitt, blonder....bare lekkert.
    Det blir spennende å følge kisteprosjektene - artig med slike utfordinger:o)
    Ønsker deg og dine en flott helg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  9. Hei :)
    Så koselig blogg du har! Og takk for kommentarer på bloggen min :)
    Jeg likte veldig godt den stigen din!

    God helg!

    Klem Linda

    SvarSlett
  10. Lykke til med maleprosjektene dine ! Godt det går mot lysere dager nå og solen titter frem innimellom :-)

    Ønsker deg en fin helg !
    'klem, Nostalgia

    SvarSlett
  11. Plettene er ikke de letteste å få til, nei! Min tørket ut etter at jeg var bortreist en stund, og kjæresten ikke helt klarte å følge opp vanninga! Men de er ikke lette å holde liv i heller, så skal ikke klandre ham ;) Det er ikke vanskelig å finne en urne, men å finne en som ikke er rådyr, er verre synes jeg. Har du noen tips til hvor jeg kan finne en fin kremhvit en kanskje? :)

    Stine

    SvarSlett
  12. Hei! Tusen takk for koseleg helsing på bloggen min! Eg kjem innom deg seinare!

    Ha ein fin kveld!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  13. Heisann, så gøy med maleprosjekt. Jeg har det stadig vekk og blir ikke lei.Jeg har aldri prøvd den drivvedbeisen, men har sett flere som har brukt den og det er veldig stilig, gleder meg til å se resultatene dine..
    Ha en fin søndag - Klem

    SvarSlett
  14. gleder meg masse til å se resultatet av malejobben, lekre ting!! Spennende med drivvedbeis... Følger spent med på resultater jeg. Ønsker dge en ndyelig søndag. Klem fra Monica

    SvarSlett
  15. Kjempefine de kistene, tror du gjør rett i å ikke male dem, da får man jo virkelig se hvordan de er. Flott patina. Et tips kan jo kanskje være å male noen tall eller bokstaver på lokket, eller siden. Bare for å gjøre ditt eget ut av det. Lekkert iallefall! Flott skap også.

    Jeg maler uten sjablong, men jeg printer ut skrifttypen i den størrelsen jeg ønsker. Jeg tegner av på matpapir og overfører med blyant til veggen. Ganske enkelt, men tidkrevende.

    SvarSlett