fredag 22. januar 2010

Hjelp meg....

Jeg har jo holdt på med noen male prosjekt i disse dager..Nå er kjøkkenhyllen min ferdig, men det er ikke en tallerken hylle. Så anna pynt har fått sin plass foreløpig, ser jeg kanskje må ut å handle noe nytt...Vel å merke når huleboer tilværelsen er over. Men jeg trenger hjelp, litt usikker på om den kan henge der den henger??? Er jo en knaggrekke rett ved (som jeg ikke har tenkt å flytte uansett, den har sin plass) som kanskje gjøre det til litt mye med begge?? Spurte mannen, men i hans kjappe svar skjønte jeg fort han ikke hadde så mye komme med. Han mente jo seff at det gikk, men..... Jeg selv står litt fast, kanskje bare uvant eller helt feil? Har en plass i stua til den som ville passet kjempe, men var lissom kjøkkenet som sku få noe nytt da....Hva syntes du??



Gammle blonder må man ha...



Den gammle isformen til oldemor..

Og en liten engel iblant....


Håper det er noen som tar seg tid til å si sin mening, jeg står bom fast...
Og ikke se på listene, de er ikke malt, selv etter 2 år...Mannen har litt arbeid igjen før jeg kan male dem.
Og selvfølgelig ønsker jeg alle en kjempe fin helg, her er det cider, maling og lerret som står i fokus resten av kvelden...Klems...

6 kommentarer:

  1. Hallo snuppa...Hylla ble jo kjempefin og passer jo perfekt til kjökkenet. En slik hylle kan man henge over alt i huset.fine ting du har pyntet med....og ingen lov som sier det må väre fat i hylla....jeg har jo fek pyntehåndkle hylla mi igangen...;O)
    Hvis jeg skulle komme med ett råd så tror jeg att jeg har villa hengt hylla litt mere ned på veggen,den kan kansje virke litt pressa opp mot listene(hvis du forstår hva jeg mener).
    men det kan jo selvfölgerlig väre vinkelen på bildet som gjör det....men uansett så var det lekkert...
    Ha en kjempe helg vennen.
    klem bella

    SvarSlett
  2. En vakker hylle, og vakre ting du pynter opp med. Koselig blogg du har! Her skal jeg lete etter inspirasjon. :)

    Angående plassering så ville jeg senket hyllen litt slik at den er på høyde med knaggrekker. Ellers passer den fint der den er. :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin hylle synes jeg!Liker så godt denne bloggen,var så lyst og trivelig her!Gleder meg til å titte innom igjen!
    Klem ,Janne

    SvarSlett
  4. Jeg synes også at hylla var NYDELIG!! Lekekrt pyntet og passer perfekt på kjøkkenet, men jeg må også si som over her at jeg ville ha senket den litt lengre ned... Men som sagt bilde kan lyve i forhold til hvordan det egentlig er. Ønsker deg en fin helg:) klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Takk for den koselige kommentaren på bloggen i kveld :)

    Løvbiff er nydelig, så det kan du glede deg til i morgen ;)

    Hyllen var HERLIG, passer fint på kjøkkenet, men er også enig med de andre om at den kunne vært på samme høyde som knaggrekken :)

    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei:)Takk for gode ord frå deg:)
    Eg har kjøpt kandelaberen hos : Gårdsromantikk se.Legger ved ein link til deg:) http://www.gardsromantik.se/?category_id=80&item_id=1731
    Kjempe fint pynta hylle og knaggrekke...Kansje i same høgde..Men,det er litt vanskeleg å seie ved å sjå det på bildet.
    Kos deg masse i helga:)
    Klem frå Astrid<3

    SvarSlett