torsdag 21. januar 2010

Liftgardiner...

I år har vi jo som tidliger sagt kjøpt oss ny tv, veggtv...Og med det innkjøpet har vi byttet rundt på stua og spisestuen. Det ble knall, nå trives jeg godt både i stua og spisestuen. Mangler jo litt rundt omkring enda, noen prosjekter på gang. Så bilder av ommbøleringen kommer ei anna gang. Men da vi byttet rundt fikk vi mye mer vindu inn på tven, og de gardinene jeg har dekker ikke akkurat mye. Mannen i hus skjønner ikke helt hva jeg ska med de gardinene,hehe, men jeg liker de så godt at å bytte var ikke aktuelt. Så vi fant ut at liftgardiner i tillegg var tingen. Det var tidlig bestemt at det sku være beige linstoff i dem, og lurte frem og tilbake på om jeg sku sy dem selv. Men med ingen erfaring fra tidliger tenkte jeg å kjøpe stoff og få ei jeg kjenner til å sy, helt frem til jeg var innom Åhlens..... De hadde jo noen som passet perfekt inn hos oss, og prisen helt utrolig.... Og lommeboken er ikke akkurat den feteste for tiden, så det passet perfekt. Bare å kjøpe stoffet hadde jo vært laaangt dyrere.

Slik ble det ved verandadøra ved stua...


Og seff måtte vinduet ved spisestua få samme..


Veldig fornøyd selv om der ikke er noe monogram eller annen pynt på dem. Men hadde nok blitt for mye av det gode og tror jeg.
Så nå kan mannen i hus se på tven om dagen når der er lys uten å irritere seg.Oppdrag utført!!!!
Nei, nå må jeg bli ferdig med disse male prosjektene mine, det er ikke få heller...Og flere blir det sikkert, en stakkar huleboer må jo ha noe i gjære..

Ønsker alle en kjempe fin torsdag videre..Klems..

7 kommentarer:

  1. så fint det ble:)og fine liftgardiner:)
    ha en god dag:)
    klem

    SvarSlett
  2. Hallo...så fint det var i stuen din.De gardinene var jo råfine syns jeg.
    Ja noen ganger er man heldig og kommer over "må ha ting";O).
    Håper du har fått mailen min.
    Ha en fin dag videre snuppa..
    klem bella

    SvarSlett
  3. Ble virkelig fint!! Ny tv her og,hvit...:)

    SvarSlett
  4. Så fine liftgardiner! Stua di ser så koselig ut synes jeg! :)

    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg liker å ha mye hvitt rundt meg. Men jammen frisker det opp hvis en brekker av med litt farge også. Synes det var flott med linfargen sammen med det hvite i vinduet.

    Og gardiner er noe av det kjedeligste en kan sy. Så det var godt du fant ferdige!

    Jeg syr så maskinen nesten oser. Jobber hardt for å lage Vår i Skulehuset.
    Det er vanskeligere å finne vårlige ting å lage enn julepynt...
    Vil jo gjerne finne på noe nytt så kundene blir positivt overrasket.

    Ha ei flott helg!
    Klem Marit

    SvarSlett
  6. Kjepefint med liftgardiner i litt kontrast 'farge'... ja om ein kan kalle beige farge ;-)
    Ønsker deg ei strålande helg!
    :o)

    SvarSlett
  7. Synes dette ble veldig fint.Flott med linfarge sammen med de hvite.God helg til deg.

    SvarSlett