tirsdag 19. januar 2010

Ny giv...endelig...

Endelig har jeg fått gitt meg selv ett kraftig spark bak, komt opp fra dvale...Jeg ska endelig ta tak i å male den nye kjøkkenhyllen jeg kjøpte for sikkert 2 mnd sia. Vet ikke helt om den havner på kjøkkenet erller i stua. Ska kvitte meg med ei bokhylle i stua, så trenger egentlig hylle der, men vet ikke helt om den er stor nok. Hadde sett for meg ei litt stor(lang, bred) i stua...Hmm...


Ikke nok med det, ska og få blitt ferdig med min kiste etter mormor, den er nesten ferdig, så nå ska jeg gjøre siste finish. Bilde av den kommer ei anna gang. Ellers fikk jeg handlet meg lift gardiner til veranda dør og stuevinduet. Vi har byttet rundt på stuen vår etter endelig fått ny tv...Men dette blir det vist i ett fremtidig innlegg.
Jeg tok meg en tur innom en brukt handler i håp om å finne noen fine hyller til stuen. Men det er vanskelig å finne, letet ganske lenge. Vet der finnes mange på alle de flotte interiørbytikkene rundt i landet, men hadde håpet å finne noen som ikke kostet så mye....Den som venter den ska få...(håper jeg).
Men jeg fant selvfølgelig noe annet...En gammel vaskemaskin faktisk, ikke det at jeg ska bruke den som akkurat det men. Men syntes den var sjarmerende, og kan sikkert brukes til mye, tenke tenke..Prisen var heller ikke å forakte, 150 kr



Og med på kjøpet fikk jeg denne (den sku kastes). Patinaen er bare herlig, bildet lyver litt, fargen er hvit, men med litt rosaskjær i. Her må jeg og gå i tenke boksen på hva og hvor den ska brukes til,hehe...


I morgen ska jeg få hengt opp mine nye lift gardiner, gleder meg..Har og fått kjøpt non lerreter, så håper å finne malekosten og opp i denne nye given min...

Ha en flott kveld videre folkens....

7 kommentarer:

  1. WOOW!!!Så masse lekkert du har fått tak i:)
    Gledar meg masse til det skal bloggast igjen:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. Åååå,for noen bruktskatter du har funnet...!! Dette blir bra:)
    klem

    SvarSlett
  3. såå mye fint du har kjøpt. ble rent litt missunnelig her jeg sitter. Den vaskemaskinen må være bra gammel?
    blir artig å se hvor hyllen havner:)
    klem

    SvarSlett
  4. Artige saker du har fått deg. Blir spennende å se hva du får ut av det...
    Ha en flott uke videre. Klem :O)

    SvarSlett
  5. Så stilige ting du fant :))
    Og den hyllen blir flott...

    Klem,kari

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så fine ting du har kommet over, blir spennende å se resultatene av alle prosjektene dine.
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  7. Hei! Dumpa innom her jeg;) Så fine ting:) Du kan jo bruke den hvite kurvsaken til å ha blader/aviser i, eller kanskje kan du putte doruller oppi? Den kunne jo også vært fin som en slags blomsterkasse- inne som ute, da med noe som er tett inni selvfølgelig. Er sikkert kjempesjarmerende med noe mose/krongler oppi den. Bare noen forslag:) Det er så artig å finne sånt! Særlig når man får det gratis;) Ha en fin helg :)

    SvarSlett