søndag 10. januar 2010

Søndagstur, ett nyttårsforsett...



Har ett mål om å prøve å få til familie tur hver søndag..Da snakker vi tanter, onkler, kusiner, fetter, bestemor og masse firbeinte....

Idag var vi alle på Hamresanden og gikk på skøyter. Pakket sekkene med god mat, vedkubber og varm kakao.



Her er mi tante (ja, hu er ikke så mye eldre enn meg) og den ene hunden sin. Goggen som krabaten heter fant ut at han ville på land en tur, men der var det jammen overvann på isen. Han ble vel helt lammet av sjokk dakaren og stod fast. Ingen annen mulighet enn å ta seg ut å hente han, kle av han og putte han i jakka. Tante måtte tømme skoene sine for vann etterpå. Tror hu frøs, godt vi likevel sku pakke for dagen. Men alt i alt ble det en kjempe fin tur for alle.. Etter turen gikk ferden i solariumet og siden en varm herlig dusj, og ikveld blir det film...


Deilig å endelig få tid til å titte innom blogglandia etter en nokså lang juleferie for min del..
Men nå er jeg tilbake igjen, jeg har vært innom dere fleste gjennom jula å tittet bare... Nytt år og nye muligheter, sånt liker vi...

Ps, ikke glem min give away, fristen er 13 januar...
Ha en fin søndagskveld videre alle sammen, klems...

6 kommentarer:

  1. Det må jeg si! Så artig å gå tur med storfamilen! :)

    SvarSlett
  2. Ja dette er noko av det mest fantastiske eg veit:)Vi har ahtt maaaaange slike utflukter ilag med både store og små!Fjøre,skog,fjell osv...Kan tenke meg dokke har hatt ein flotte dag:)
    Kjekt at du er tilbake<3
    Ønsker deg ei kjekke ny veke:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  3. Hei kjekt å ha deg tilbake!
    Høres knaøøkjekt ut med storfamillieutflukt.
    Utrolig at det er mulig å gå på isen på Topdalsfjorden. Det har jeg til gode.
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  4. Så koselig det høres ut med fellestur om søndagen.
    Tenker dere hadde en deilig dag, var jo nydelig vær iallfall.

    SvarSlett
  5. Godt å høre fra deg,har savnet deg!!
    klem

    SvarSlett