lørdag 16. januar 2010

Vinnerne ble.....



Idag fikk eldste jenta trekke ut to vinnere på give awayen.....Hun hadde egentlig lyst å trekke mange flere, hehe. Premien er jo som følgende en mel sekk hver, enten med blå eller røde striper på, dere velger selv...Og ska og finne en annen ting som blir hemmelig, prøve å tilpasse til vinnerne. Må bare ut å handle til uka, så regner med premiene blir sendt i slutten av neste uke..



Og vinnerne er Stinemor og Shabbycharm , grattis til dere...Fortell meg hvilken farge og adresse så kommer det i posten..... Og for all del til dere alle andre, takk for at dere deltok, sku gjerne gitt premie til alle men.... Har dere ikke vært innom disse flotte damene som vant kan jeg anbefale det på det sterkeste.

Ha en fin fin lørdag videre, klems....

8 kommentarer:

  1. Nå ble jeg kjempe kjempe glad :) Tusen tusen takk :)

    Håper du får en fin fin dag.

    Stor klem fra Stine

    SvarSlett
  2. Hei vennen...för jeg slipper jubelen lös må jeg spörre om det er meg eller den andre shabbycharm i norge som vant den fine premien.
    klem bella

    SvarSlett
  3. Nå kommer virkelig min blonde, dataukyndige side frem her. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få sendt deg en mail med adresse...Kan du hjelpe meg å forstå dette :) :)

    Jeg vil gjerne ha den blå melsekken :) Er i lykkerus jeg nå :)

    klem fra Stine

    SvarSlett
  4. Ååååååh herregud tenk att jeg vant,det hadde jeg aldrig ventet meg.jeg vinner ikke 20 kr på lotto engang.Du har virkelig gjort meg glad nå.sitter her med tårer i öynene,,,ja så glad ble jeg.
    og så det som jeg har önsket meg så lenge..ja det er ikke til å tru(ja jeg tar helt av hehe)
    tror nok jeg vil ha den röde,elsker jo röde ting.men jeg finner ikke noe mail addr til deg så jeg får sendt deg addr,
    skal jeg kansje gi deg min datters addr? hun bor i Norge,tenkte att portoen blir litt billigere for deg.

    ennu en gang....tusen takk vennen.
    klem bella

    SvarSlett
  5. Hei igjen...tenkt på en ting.du kan sende din mail addr på min mailaddr som ligger på bloggen min...
    klem bella

    SvarSlett
  6. Gratulerer til deg to heldige og god helg til deg!!
    klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye til vinnerne. Heldiggriser! :O)
    Ha en fin søndag, Minka. Klem :O)

    SvarSlett
  8. gratulerer så masse til to heldige vinnere, vakker premie må jeg si:) klem fra Monica

    SvarSlett