søndag 7. februar 2010

Award....


Idag var jeg så heldig å få en nydelig award av Lisje Astrid , har du ikke vært innom henne så burde du ta en titt. En herlig blogg med masse bilder og inspirasjon, en jeg er innom daglig..Og bloggen som har laget denne awarden er bare helt spesiell nydelig, Draumesider.

Denne awarden har fått surfe litt og den som får den har i oppgave å sende den videre til 5 personer, ingen problem det. Er så mange som fortjener en slik, men jeg har valgt ut 5 som jeg setter stor pris på, noen gamle bloggvenner og noen nye....

Shabbycharm fordi hun er den hun er, en flott person med masse inspirasjon og setter veldig pris på hennes gode ord...
Nostalgiasverden fordi bloggen hennes inneholder mye interresant, og kunnskapen hennes er fantastisk..Og en meget koselig dame..
Hjemmebest er en ny bloggvenn som har ett meget flott hjem og en flott blogg, og jeg gleder meg til å blogge videre i fremtiden med henne..
Solveig er en av de første bloggvennene jeg fikk her inne, og hun har mange gode ord og masse inspirasjon. Bloggen hennes viser hvor god og allsidig hun er, kunstnerisk er du..
Gripdagen er en virkelig flott blogg, og damen bak er herlig..Hu er innmari produktiv og veldig kreativ, lager så mange flotte ting. Og digger Skulehuset som hun står bak..Ta en titt..

Alle disse bloggene er helt fantastiske, og igjen takk Lisje Astrid for denne..

Ha en fremdeels flott søndag videre alle sammen, klems...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar