lørdag 6. februar 2010

Bær med meg....

I det siste har det vært så mye fine vårinnlegg, blant annet av nydelige blomster.. Så igår fan tjeg ut at her må jeg ut å handle litt. Men så kommer jeg i blomster butikken, der stopper det helt opp. Jeg blir usikker, ser ikke så mye av det jeg har sett på som var så lekkert i alle disse innleggene. Joda, var bare i en butikk, og den har vel ikke akkurat det beste utvalget, men greit nok når man handler i farta.. Jeg og farger, det er noe jeg synes er vanskelig..Jeg må se det i setting før jeg faller..Og her var det ikke mye setting..Sjekk mine "vårblomster"...


Datt over en søt potterose på rimi, billig billig..

En orkide ble med...En stor en...



Og en hjerteranke til måtte jeg ha, men her sku jeg egentlig ha en litt stor urne med pletter i luften i...

Så som dere ser ble det ikke mye "vår" farger...Må si jeg måtte flire litt a meg selv da jeg kom hjem og så hva slags "vårblomster" jeg hadde rasket med meg...Men men, får handle noen flere til uken, kanskje jeg blir mer heldig da..

Idag har jeg og vært på en liten handletur..Først innom Annas Rom, der jeg har tittet titt og ofte på ei bukse, men lommeboken sa nei. Men nå fikk jeg den billig...så den ble med hjem sammen med noen herlige lange sokker...Blir så fjong atte...De hadde fått inn mye fint nå, og mer kommer. Så må nok ha noen vårklær om ikke lenge....For buksen jeg handlet idag er vel ikke akkurat sommer tynn..hehe. Men det var iallefall farge på den..



Rakk ikke å ønske alle ei god helg igår, ble en travel dag med vasking, aking og vennebesøk...
Og ikveld har jeg og mannen ungefri og ska kose oss med god mat og hva ellers som er kos... Og bilen min ble frisk idag, så nå er jeg kjørbar igjen, føles fritt og deilig..

Ha en fantastisk helg...Klems i bøtter og spann....

8 kommentarer:

  1. Hei, herlige blomster, sto å så på pletter i luften hos blomsterdamen, men så glemte jeg meg helt ut, vel, en annen gang. Nydelige klær fra Anniche, det er så synd det blir litt lang vei for meg dit, men en gang. Ha en strålende aften, kos deg, klem fra Mona.

    SvarSlett
  2. god kveld i stua.
    ja dette var nydelige planter,ta åren inn til uka du,men syntes nå at det var lekkert dette du to med hjem,
    åå så herlig en bukse å sokker du fikk deg,ja de ble du nok fin med.
    herlig med en fri kveld for dere.
    kos dere masse,å god helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Hei! jeg var også på vårblomt jakt i dag men fant heller ingen som skret "vår" :( Det nærmeste jeg kom vårblomt var akkurat en slik potterose som du har kjøpt:) tihi..

    kos dere masse i kveld:) det er deilig med ungefri av og til:)

    klem

    SvarSlett
  4. Herlig flora!Måtte bare blogge innom og si god helg,før jeg stikker på nattevakt!
    Janne

    SvarSlett
  5. Underbara blommor, man blir så less att se alla snö-kort.

    Ha det gott.
    /Maggan

    SvarSlett
  6. Hei på deg...
    Min kjære mor (shabbycharm-no1)anbefalte meg å titte innom deg og det var det virkelig verdt....
    Kjemp fin blogg, må nok følge deg ja ;)
    Fortsatt God Helg..
    Klem fra LC♥

    SvarSlett
  7. Hei.Jeg likte vårblomstene dine jeg.Har også lett for å ende opp med hvite.Buksen ser virkelig deilig ut.Natti,natti

    SvarSlett
  8. Ja,dei har masse fint på rimi og rema:)
    Masse fine blomster du har fått kjøpt:)
    Eg har ein til deg inne hos meg og:)
    Ønskar deg ein herleg søndag<3
    Klem frå AStrid:)

    SvarSlett