søndag 7. februar 2010

Herlige søndag...

Idag har jeg fått sove lenge, tror ikke jeg har sovet så lenge på mange år...Men jeg må si jeg blir ganske så groggy når man sover så lenge..Ungefri har vært deilig og vel unt, er ganske så lenge sia sist det og..

Idag skinner sola, men vi ska bare kose oss og sysle inne da vi ikke har ungene enda. Senere ska vi ned til hu mamma og spise deilig middag, og jeg ska grave litt på loftet og kjelleren etter skjulte skatter..Alltid gøy for meg, men mamma er ikke alltid like happy, hihi..Vi får se hva jakten bringer..




Nå ska deilig frokost nytes med deilig varm kakao...I nye herlige kopper kjøpt på Annas Rom, som tilogmed mannen ble glad for..
Ha en flott søndag folkens, klems...

3 kommentarer:

  1. Hei vennen...nå har jeg fått pakken fra deg,ååååh jeg er så fornøyd,det var så fine ting.kommer til å legge ut bilder av tingene, men må bare fine ut hvor jeg skal ha strisekken og lykta.Og det trenges å stayles litt her hjemme først.tusen takk igjen....er så happy ♥♥
    Ha en toppen søndag.
    Klem Bella

    SvarSlett
  2. Godt med slike rolige morgener, og ungefri er jo bare herlig en gang iblant :-)

    Koppene var lekre !
    Nyt dagen !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Deelig med slike morgener:) jeg har også fått sove lenge i dag:) Normalt når det er min tur til å sove lenge klarer jeg ikke sove, fordi jeg hører hver minste lyd ungene lager. (Mammaen må jo få med seg om ungene krangler og slår seg:) hihi) Men i går var jeg å kjøpte "sov i ro" så i dag har jeg fått sove selv om mann og barn har vært våkne...deilig:)

    Søndagsklem

    SvarSlett