lørdag 27. februar 2010

Himmelriket....

Igår fikk jeg tlf fra mannen som sku fikse symaskinen min...den var ferdig(levert den onsdag, fredag va den ferdig, god service)...Jeg ble hoppende glad, og durte avgårde innom en butikk vi endelig har fått i Kristiansand..for å handle litt provianter..
Var første gang i butikken for min del, og jeg ble helt satt ut..visste ikke helt hvilken ende jeg sku begynne i, hvilket jeg sku ha, for det var mange jeg ville ha....
Og dette er butikken....Jippi...

Vi gikk alle sammen i butikken og snakket om hvor flott den var og at det var på tide vi fikk noe slikt her i byen..Passet meg helt fint...Og jeg fikk med meg mye til en veldig grei pris..







Dette er en av de bedre butikkene som har ankommet byen på lenge..Og jeg tror ikke jeg blir helt fremmed der heller i fremtiden..Hva alt ska bli til får jeg se, har jo noen planer..Men foreløpig er de planer og ikke noe å fortelle om. Prestasjonsangst?, joda det skyldes nok det...
Ha en fortsatt flott helg videre...Klems..

11 kommentarer:

  1. hei.
    oj det var mange flotte stoffer,
    vi får vel se når noe blir til?ikke ha noe prestasjons angst,dette kan du,så flott at maskinen ble så fort ferdig,
    å deilig når favoritt butikker dukker opp i nærheten.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Ååååh!sååå gøy da☺
    Å så mange fine stoff da☺
    Dette blir spennande☺
    Gledar meg til resultater☺
    Ønskar deg ei super helg♥
    KLem frå Astrid☺

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se hva du tryller frem...:)

    SvarSlett
  4. Så bra ja at Stoff & stil er kommert i nærheten, gleder meg til å ta turn snart. Og blir gøy å se hva du finner på med stoffene:-)
    Lykke til!

    SvarSlett
  5. Legger meg til som følger og jeg:-)

    SvarSlett
  6. Å så gøy!! Masse fine stoffer du hadde skaffet deg.Må visst se å ta meg en tur ut der...blir morro å se hva du skal lage av disse:)
    Ha en fin søndag!!
    Klem

    SvarSlett
  7. Hej
    Handlar tyger där jag också, de har så fina tyger.
    Här i Sverige finns det inga tygaffärer för oss som syr kläder, har ni det i Norge?
    Men Finland har många tygaffärer och tyger för kläder?!

    Ha en skön helg
    /Maggan

    SvarSlett
  8. Flotte stoff du har kjøpt Blir spennende å sjå kva du skal lage? :)

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  9. Åh, jøsses.. Jeg har og en symaskin jeg skulle ha fått noen til å fikse... For den plukker ikke opp undertråden :( Hvem har du levert din til?
    Stoff og stil må jeg også sjekke ut, men uten symaskin, er det bare deprimerende å se på herlighetene :)

    SvarSlett
  10. Hei, nydelige stoffer, håper de kommer til min by også. HA en fin uke, kos deg med syingen. Klem fra Mona.

    SvarSlett
  11. Så mange flotte stoffer!
    Så herlig å ha slike butikker i nærheten!
    :o)

    SvarSlett