onsdag 17. februar 2010

Jippi....og litt kjipt..

I siste innlegg skrev jeg at vi ikke feiret Valentins, men der tok jeg feil..For min mann gjør visst det. Og gaven han hadde ordnet var jo litt forsinket i posten. Jeg må si jeg var litt skeptisk ettersom han av og til kommer med "litt" merkelige gaver.
Og igår kom den, og slik så den ut da jeg fikk den..Skeptisk..



Men det var ikke nødvendig, denne gangen har han slått på stor tromma..
Jeg ble hoppende glad og forvirret, ikke det at jeg legger meg så mye opp i det økonomiske her i hus, det tar mannen seg av, men jeg vet jo så pass at lommeboken i disse mnd er litt skral. Og fikk dermed litt dårlig samvittighet for de små kjøpene jeg gjorde i byen igår..


Og det beste av alt, den er hvit og passer ypperlig sammen med mine disse hvite øretlf jeg kjøpte til jul..


Men så er det litt skummelt og..De gir ikke forsikring lengre på disse tlf..det ble visst for dyrt. Og den tåler vel ikke akkurat å treffe bakken, så dette blir litt a en prøvelse. Og minste datteren har jo lånt min tlf lenge nå, men det går ikke lengre..Tror det er 4 år sia jeg kjøpte meg tlf, og det siste året har jeg hatt en gammel som mannen hadde kasert fordi min gikk i stykker. Så synes egentlig jeg fortjener en ny nå ja, selv om denne kanskje var litt vel drøy. Men ett nytt leketøy er det sikkert og visst, masse å lære nå. Og kjenner jeg mannen rett så blir den kjekk for han og å leke med..

Idag ska vi reise til hytta på Hovden alle mann..Og seff måtte jeg miste litt a en tann i dag morges, så tur til tannlegen blir det først..Typisk, men er glad jeg har en snill tannlege som lar meg komme på dagen..Så blir det pakking og måking og foring før vi drar, masse å gjøre. Vi hadde håpet å komme oss tidlig avgårde, men den gang ei.
Ha ei flott uke alle sammen, klems...

8 kommentarer:

  1. Bra mann!!Og god tur med ny telefon:)

    SvarSlett
  2. Så heldig med ny tlf.
    Finnes ett deksel du kan få kjøpt til, sikkert lurt dersom dattera de skulle få tak i den.
    God tur til fjells

    SvarSlett
  3. God tur til fjells!
    Og lykke til med tannbehandlingen. Dyrt det også...

    Klem fra Liv

    SvarSlett
  4. Så heldig du er . En sånn ønsker jeg meg og :)
    Min telefon er og 4 år og har snart gjort sitt...

    kos dere på Hovden :))
    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse! Veldig kjekt med snille partnere:o)))
    Har en liten hilsen som venter på deg hos meg:o) Ta den om du vil.
    Elles ønsker jeg deg en flott helg!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  6. Nei så fin den var!!! Virkelig lekker :) Men du, hvis uhellet først er ute, dekker ikke reiseforsikringen eller innboforsikringen den da?!

    God helg!

    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Så heldig du er da, skikkelig flott gave:) men hvis d er fire år siden du kjøpte tlf sist, har du fortjent d:) jeg har også iPhone og er kjempefornøyd:) men min er svart:(
    god helg:)
    klem

    SvarSlett