onsdag 3. februar 2010

Min Monty mann...



Lite kreativt idag fra meg....Syntes kvistene da var litt dekorative i snøen..

Ellers har vi vært ute å måkt frem den bilen som ikke funker i håp om at mannen kan få fikset den i helgen. Da er jeg nemlig ferdig som huleboer for denne gang, men den har jammen vart lenge denne gangen.
Vi tobeinte her igården begynner å bli lei snø, men vi har en herlig firbeint ved navn Monty som elsker snøen. Så fort døra går opp på morraen er han førstemann ut å rulle seg i snøen, ikke det at vi andre ønsker å være først...


Full fart, pinner, baller, alt elsker jeg...




Vanligvis er han ganske så fotogen...Ska vise noen andre fine bilder ei anna gang jeg ikke har noe kreativt å komme med...Ellers maler jeg enda, noe er ferdig mens noe ikke. Og fant ut at jeg må ut å handle litt i helgen for å pynte opp den nye gamle sjenken. Og det å ut å handle etter å ha vært huleboer i 3 gode uker, det er digg det, gleder meg...
Ha en fin fin kveld videre, klems...

14 kommentarer:

  1. Huleboer i 3 uker!!!!!! Uff og uffadeg. Det kan ikke være gøy. Kos deg masse på handletur. (Du har kanskje kosa deg alt....)
    Ha en fin kveld i alle fal. Klem :O)

    SvarSlett
  2. Herlige vinterbilder av en nydelig hund....jeg vil jo kalle det kreativt. Kos deg med handlinga.
    Fortsatt god uke.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  3. Herlig hund, her er vi også lei snøen, nå har den vart altfor lenge. Klem fra Mona.

    SvarSlett
  4. Takk søte venn...

    Du sprer varme..

    Klem heidi-anitha

    SvarSlett
  5. Så fin hund du har! Kjempefine bilder av den! :)

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så herlige vinterbilder:o))) Akkurat nå kunne jeg ha tenkt meg en huleboertilværelse jeg også. Litt av en uke, men nå er det heldigvis snart helg:o)))
    Så koselig med hund. Hadde en retriver i mange år. Blir nok hund på meg igjen en gang:o)
    Ønsker deg en flott helg, min venn!
    Tusen takk for alltid hyggelige kommentarer. Du er bare god du!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  7. Du store min. Har du vært huleober i 3 uker!?!
    Da hadde nok jeg fått sjelvinger...

    Jeg var på bruktbutikk idag. Trosset snøføyk og dårlige veier. -Og takk og lov for det.
    For denne gang var jeg heldig!
    Skal prøve å få laget et innlegg over fangsten.

    Skulehuset er åpent 2 helger. 6.-7. mars og 13.-14. mars. Åpningstid blir 11-15.

    Det må da være perfekt tid å beskøke familien din!!! He, he.

    Gleder meg til å treffe deg igjen. Sett av god til så du kan ta deg litt kake og kaffi!

    Klem Marit

    SvarSlett
  8. hei i natten
    koselige bilder av en lekende hund da,men nå er i skikkelig lei av vinter,men varer desverre en stund ennu.
    tusen takk for hilsen hos meg,
    kanskje vi kan trefffes til sommer om du kommer til arendal,ja gjerne med tina å,hadde vært kos.
    ønsker deg en god natt.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  9. Herlige bilder av den firbente, ja de er jo så søte. Men du Må bare rydde opp i en misforståelse. Vi skal ikka adoptere, men bestevenninna mi. Har rettet opp teksten nå slik at det ikke ser ut som vi skal.... hm var vel til å misforstå det ja! Men ønsket ikke si for mye heller, hvis du skjønner. Men jeg føler meg som ei tante ja! God helg! Tina

    SvarSlett
  10. Hei! Du FORTENER å handle, viss du har vore inne i tre veker! :) Men vinteren må vel gi slepp snart? Bra at huden er fornøgd! Snøv kan no vere veldig kjekt også? (viss ein slepp å måke...)

    Takk for vakre spor inne på bloggen min!
    Ha ein fin fredag!
    Og GOD helg!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  11. Heisann jeg har noen få aviser igjen :)))

    vet ikke om jeg får tak i fler på en stund, leverandøren var tomme :(

    hvis du vil ha så kan du bare skrive en bestilling på mail til meg:)

    SvarSlett
  12. Ååååååh!For ein herelg og søt voff du har:)Sååå flotte bilder av han<3
    Heldig dykk har vore da som har slåppe den sjuka!Den er PYTON!
    Tusen takk du gode for sååå kos helsing frå deg<3
    Øsker deg ei kjempe fin helg<3
    Å JA,vi er og leide av snøv!
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  13. Så herlig en vovve da :)
    Kos å ut å boltre seg litt i snøen :) hehe

    Ha en nydelig kveld
    Klem Tina

    SvarSlett
  14. Så flotte vinterbilder!! Synes definitivt dette var kreativt;)

    Ha en fortsatt fin helg!!

    Klem
    Anette:)

    p.s. takk for gode tips og råd!

    SvarSlett