tirsdag 2. mars 2010

Før og etter....



Denne sjenken fikk jeg med meg hjem på slutten av sommeren ifjor(jada, tatt vel lang tid)...Fikk den av min bror, så den kostet meg ingenting. Vi har her i huset alltid plass mangel, og spesielt oppbevaringsplass. Og derfor syntes jeg denne passet oss ypperlig. Men den fikk ikke komme i hus før i år, vi byttet rundt på stua og spisestua etter at ny tv kom i hus etter jula. Og det er deilig å endelig få( nesten) alt på plass. Jeg har gjort mitt arbeid med vasking, pusse og male, nå gjenstår det bare å få laget nøkler til skapene, for de mangler dessverre. Og med små unger i hus trenger jeg virkelig disse før skapene kan fylles opp...



Ska lage ett innlegg senere idag eller i morgen om hvordan spisestua nå ser ut(oversiktsbilder kommer)..Begynner endelig å bli fornøyd(iallefall så fornøyd man kan med litt tynn lommebok)..
Ha en flott dag, her skinner sola..og det drypper fortsatt..klems..

10 kommentarer:

  1. hei Minka.
    så nydelig den er,åå jeg elsker disse gamle erverdige møblene som kan males å bli såå vakre.
    ja nøkler må du ha..
    ha en fin fin dag,men se opp for takras.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hei. Lykke til med nøkkeljakten!
    Har ikke tenkt på at man kan skaffe nye, men så klart, det må jo gå an.
    Jeg har lyst til å male krakker, men må bare finne dem først :-)
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  3. Den ble nydelig i hvit!Gleder meg til bilder av resten av stua!
    Janne

    SvarSlett
  4. kjempe fint!!! hvit maling er altså gull hvert:)
    gleder meg til bilder av spisestuen:)
    klem

    SvarSlett
  5. Hei! Så fin den blei! Og så gjer det ikkje noko at ting tek tid, viss ein blir fornøgd etterpå!

    Ha ei fin veke!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  6. nydelig skjenk i vakker fasong og størrelse.. så lekker den ble ...
    og takk fro så hyggelig hilsen,- me like..
    :O)
    klemM

    SvarSlett
  7. Se der ja, ble kjempefin...også kommer detaljene mer frem;o) Fin dag til deg fra Maliva

    SvarSlett
  8. Så flott forandring!!

    God bedring til de syke... nå håper vi våren kommer!

    klem

    SvarSlett
  9. Hei Minka!
    Så fin den ble! Ja, disse gamle sjenkene er utrolig fine m.h.t. oppbevaringsplass, og så er de jo så fine å pynte oppå også! Jeg savner min gamle sjenk, men her har vi ikke plass, dessverre. Men jeg skal ikke klage, for 2 store skap gjør virkelig nytten sin også!

    Ha en din vårdag!

    Klem Cahtrine :-)

    SvarSlett