fredag 5. mars 2010

Før og etter...

Da jeg fikk ferdig kjøkkenhyllen min sku den henges opp, og herremann i hus fikk oppgaven..Men alle ser vel egentlig at dette ble helt feil?..Han sku så gjerne skjule noen gammle skruhull sa han så tappert. Jeg spurte fler her i blogglandia om mening, og alle var enige, den må ned litt. Og jeg ska klare å fikse de hullene jeg, og hyllen ble flyttet ned litt..

Men tilbake til det jeg sku vise..Jeg har hatt en gammel ramme med speil i liggende å støve ned, og i oppryddning fant jeg ut jeg kunne jo bruke den til annet.

Som så mange andre flotte bloggere har gjort har jeg og laget en tavle. Malt, fått netting og klyper med gammle familie bilder..

Og nå står den på kjøkkenhylla..

sammen med en liten engel..

og ett herlig bånd..og annet stæsj..


I denne mnd har jeg burdag, ikke enda da men...Jeg har fundert nøye over hva jeg ønsker meg, og gitt tips til de fleste. Men da herremannen sku få mine ønsker ble han forferdet..Jeg har ønsket meg en gine, både barn og dame, og da han så denne lurte han fælt på hvor jeg sku ha den?? På sjenken i stua sa jeg om den lille...trodde herremannen sku dette gjennom gulvet..det var den grusomste tingen jeg noen gang hadde ønsket meg, og det var ikke sjans i havet om den sku i stua...Så det spørs vel om jeg får en slik av han. Må nok skaffe disse selv, og pynte dem opp å sette dem der jeg ska ha dem i håp om at han kanskje ikke merker noe, vi får se...Er det flere som har herremenn som virkelig bryr seg om interiøret?? For det er en liten bakdel med min avogtil...(men elsker han fordi om,hihi)

Nei, nå er det helg, og vi ska ha besøk av min kjære pappa som vi sjeldent ser. Ungene er i ekstase..vaskekosten ska svinges, og kokken ska kokkelere..Og i morgen bærer det til vestlandet, og jeg ska innom Skulehuset, gjett om jeg gleder meg..

Ha en flott helg alle sammen, og takker for kommentarer på mitt innlegg om spiseplassen din, utrolig mange flotte spisestuer der ute i den store verden...Klems..

16 kommentarer:

  1. Hahaha :))
    Må bare le hihi ;)
    nei disse mannfolkene våres er raringer av og til ;)Skjule noen hull.. Ja jeg kjenner til den, men nå har min mann gitt opp ;)
    Jeg får det som jeg vil allikevel hehe, men når han ser resultatene, ja da er han så enig så enig :)))

    Kos deg og hils alle de på skulehuset ;)
    Kjør forsiktig i dette været !!
    Klem Kari

    SvarSlett
  2. Så koselig det ble!!

    Ha en strålende helg!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  3. he he synes jeg ser han :) sikkert veldig fornøyd med sin oppgave,oppheng av hylle :) Og deg ser jeg også frustrert og oppgitt,der du studerer det nye interiøret på kjøkkenet. Er veldig enig med deg,det må ned på høyde med knaggen :) ellers var det jo kjempe koselig :) :) Du får hilse din pappa og si at lille søster også kunne tenke seg besøk.Sånn i ny og ne... :) :) Ha en flott dag og kos deg på skulehuset i morgen :) klem

    SvarSlett
  4. Takk for din herlige hilsen hos meg !ღ
    Så fint det ble!
    Du har selv en herlig spiseplass og en herlig blogg! ღ
    Ønsker deg en fantastisk helg!!
    Klem Anki

    SvarSlett
  5. Så mye fint du viser! Masse inspirasjon både på hylle og i flott ramme! Har tenkt jeg skulle lage en slik jeg også, men er ikke komt så langt:o)
    Her i huset får jeg styre interiøret så mye jeg bare vil, så lenge han får velge plassering av stereo og TV:O)))))))
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  6. hei .
    så vakkert i din hylle..
    å ja herremennen som vil ha et ord med i laget,ja det kjenner vi meget godt til er i heimen,men det er jo så koselig å da,
    ønsker deg en herlig fredda.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Flott hylle og knallfin ramme.
    Ønsker deg en riktig god tur til vestlandet i morgen. Kanskje vi ses?
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  8. La meg til som følger jeg ;)
    Herlig at du ble min følger!ღ

    Klem Anki

    SvarSlett
  9. Hei!
    Det er nok et stort gap mellom den mannlige og den kvinnlige interessen for interiør, men det finnes jo unntak da! Min er ikke så verst! :-) Men, det er innen rimelighetens grenser da. Det er alltid best ETTERPÅ når tingen er på plass, enn å tenke seg hvordan det kommer til å bli. Vi må nok streve videre med det, tror jeg!

    god helg til deg og dine!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  10. God tur til vestlandet...spent å høre om turen og Skolehuset.
    Klem fra Hanna

    SvarSlett
  11. Kos deg på vestlandet,,, Skulle gjerne vert innom det skulehuset ja! Fortell,, fortell...!
    Det er noe til deg inne hos meg.

    God helg! Miraklem.

    SvarSlett
  12. Jeg må innrømme at jeg ikke har den fjerneste ide om hva en "gine" eller hva du kalte det for, er for noe... :)
    Min mann og jeg er veldig enige om hvordan vi vil ha det... Det eneste han sier er: "Så lenge du aldri noen gang blir så ekstrem som enkelte av disse bloggdamene du leser hos" hehe... Han synes enkelte er litt over gjennomsnittet kan man si :)

    En slik kjøkkenhylle som du har, har jeg letet etter på alt av bruktbutikker, men finner ikke :( De er kjempefine..

    SvarSlett
  13. Så fine bilder! Det ble kjempefint :)

    Klem

    SvarSlett
  14. Ginene er kjempesøte og veldig populære så det er klart du skal ha en slik gine. Bare stå på jente, og ikke la mannen bestemme om ikke han er den som handler inn;)
    Må du ha en skjønn uke
    Klem:)

    SvarSlett
  15. Herlig... hylla di var kjempefin den syns jeg..
    Jeg vet faktisk ikke hva en gine er jeg... hm..burde jeg det??

    Håper du får den til bursdag iallefall..

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  16. Spennende den rammen med hønsnetting i! :))

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett